کد خبر : 1539086 | 26 تیر 1397 ساعت 12:19 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

آنری دیگر کارشناس نیست و می‌خواهد سرمربی باشد

خیز تیری آنری برای سرمربی‌گری

تیری آنری بعد از آنکه به عنوان دستیار روبرتو مارتینز به بلژیک برای کسب عنوان سومی جام جهانی روسیه کمک کرد حالا قصد دارد به حرکت در این مسیر ادامه داده و به عنوان سرمربی فعالیت کند.

خیز تیری آنری برای سرمربی‌گری

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری از سمت خود به عنوان کارشناس تلویزیونی فوتبال کناره‌گیری کرده تا روی آینده‌اش در دنیای مربی‌گری تمرکز کند. در جام جهانی روسیه که روبرتو مارتینز، سرمربی سابق اورتون، بلژیک را به مقام سومی دنیا رساند تیری آنری روی نیمکت بلژیک به عنوان دستیار او فعالیت می‌کرد. آنری در دو سال گذشته هم به عنوان مفسر و کارشناس تلویزیونی فعالیت می‌کرد و هم وظایف خود در کادر فنی بلژیک را انجام می‌داد.

 

اما مهاجم سابق تیم ملی فرانسه و آرسنال سال گذشته مدرک مربی‌گری حرفه‌ای یوفا را از فدراسیون فوتبال ولز دریافت کرده و حالا تصمیم گرفته برای تمرکز بیشتر روی حرفه‌ی مربی‌گری، با صفحه‌های  جادویی تلویزیون خداحافظی کند.

 

هانری در توییتی می‌نویسد " من در چهارسال گذشته در دنیای مربی‌گری فوتبال تجربیات بی‌نظیری داشته‌ام. این تجربیات مرا مصمم کرده که برای آرزوی بلندمدتم یعنی سرمربی شدن تلاش کنم. برای همین با ناراحتی اعلام می‌کنم که مجبورم با اسکای اسپورتز خداحافظی کنم تا وقت بیشتری برای تمرکز و رسیدن به هدفم داشته باشم. می‌خواهم از تمام کسانی که در این شبکه با من همکاری کردند تشکر و برای همه آرزوی موفقیت کنم. ما با هم خاطرات بی‌‌نظیری داشتیم ".

دیدگاه‌ها