کد خبر : 1539153 | 26 تیر 1397 ساعت 16:49 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای مربی تیم شگفت انگیز اروپایی

هالگریمسون، سرمربی تیم ملی ایسلند در جام جهانی 2018 از مقام خود کناره گیری کرد.

استعفای مربی تیم شگفت انگیز اروپایی

به گزارش "ورزش‌سه"، هیمیر هالگریمسون، سرمربی 51 ساله تیم ملی ایسلند بعد از پایان رقابت‌های جام جهانی روسیه از سرمربیگری این تیم استعفا داد. 


این مربی که دندان پزشک نیز هست توانست برای اولین بار ایسلند را به جام جهانی برساند. پیش از این تیم ملی ایسلند با هدایت هالگریمسون نتایج درخشانی در یورو 2016 کسب کرده بود و با حذف انگلیس نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. 


وی همراه با تیم ملی ایسلند نتایج درخشانی در جام جهانی کسب نکرد و تنها نقطه درخشان هالگریمسون کسب تساوی 1-1 مقابل آرژانتین بود. او در سال 2011 به عنوان دستیار حضور در تیم ملی را تجربه کرد و در ادامه سرمربی این تیم شد. 


سرمربی موفق سابق ایسلند در همین خصوص گفت: موفقیت و عملکرد ما باعث شده حالا همه به ایسلند احترام بگذارند. ما همراه با تیم ملی برای اولین بار بسیاری از موفقیت‌ها را در تاریخ به دست آوردیم و من به همین دلیل احساس غرور می‌کنم. بنده بسیار خوشحال هستم که توانستم در ایسلند یک روحیه قوی و جنگنده به وجود آورم و آن‌ها توانستند این را حفظ کنند. 


بعد از این اظهار نظر رییس فدراسیون فوتبال ایسلند عنوان کرد: ما امیدوار بودیم که هالگریمسون در تیم بماند اما او در نهایت این نتیجه را گرفت که از جمع ما خارج شود. من از طرف فدراسیون از این مربی و کادرش تشکر می‌کنم. حالا ما به دنبال استخدام سرمربی جدید هستیم.

دیدگاه‌ها