کد خبر : 1539304 | 27 تیر 1397 ساعت 12:16 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیدورف: هازارد با هر تیمی هماهنگ می‌شود

درحالیکه گزاش‌های زیادی درباره‌ی پیوستن ادن هازارد، بازی‌ساز چلسی به رئال مادرید مطرح است، کلارنس سیدورف معتقد است ادن هازارد می‌تواند با هر تیمی در دنیا سازگار شود.

سیدورف: هازارد با هر تیمی هماهنگ می‌شود

به گزارش ورزش سه، بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به یونتوس، در روزهای اخیر خبرهای متعددی مبنی بر پیوستن هازارد به رئال برای پر کردن جای خالی رونالدو منتشر شده است.


هازارد 27ساله هفته‌ی گذشته با گفتن اینکه " شاید وقتش شده باشد که  کشفی جدید را تجربه کنم " بازار شایعات در مورد انتقالش به رئال را داغ کرد.


سیدورف که با پیراهن رئال مادرید چهار بار در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده معتقد است ستاره‌ی بلژیکی توان این را دارد که در هر باشگاهی بازی کند. سیدورف به اسکای‌اسپورتز می‌گوید " مادرید همیشه سعی می‌کند بهترین فوتبالیست‌ها را جذب کند و شک ندارم همچنان بهترین‌ها را جذب خواهد کرد. هازارد می‌تواند خود را با هر تیمی سازگار کند. او یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا است. خلاقیت هازارد بی‌نظیر است. او در ضمن جام جهانی فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته. من بی‌صبرانه منتظرم تا ببینم اگر او چلسی را ترک کند، به کجا خواهد رفت ".

 

با توجه به اینکه خولن لوپتگی حالا هدایت رئال را به عهده دارد و رونالدو دیگر در برنابئو نیست، غول بزرگ اسپانیا در این فصل تابستان یک دوره‌ی انتقالی را پشت سر می‌گذارد. رئال با اینکه فصل گذشته برای سومین بار پیاپی، جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد ولی در لالیگا نمایش ضعیفی داشت و با  کسب مقام سوم به کار خود پایان داد. رئال در لیگ اسپانیا 17 امتیاز کمتر از قهرمان لیگ،بارسلونا، بدست آورد.


سیدورف معتقد است با اینکه رئال امسال در تمامی جبهه‌ها باید نبردهایی سخت را تجربه کند اما از دست دادن رونالدو نمی‌تواند تاثیر فوق‌العاده شدیدی روی کیفیت رئال داشته باشد.


سیدورف می‌گوید " در رئال مادرید هم مثل هر باشگاه بزرگ دیگری، زمانهایی فرا می‌رسد که تغییرات بزرگ اجتناب‌ناپذیر است. این یکی از آن لحظات بود. ولی رئالی‌ها به این تغییرات عادت دارند و همچنان یکی از قدرت‌های بزرگ فوتبال هستند ".

دیدگاه‌ها