کد خبر : 1539317 | 27 تیر 1397 ساعت 13:04 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال پرشور ژاپنی از مهندس سابق بارسا

آغاز رسمی کار اینیستا در ژاپن (عکس)

آندرس اینیستا که به باشگاه ویسل کوبه ملحق شده سرانجام به ژاپن رفت تا فصل دیگری از دوران فوتبالی خود را آغاز کند.

به گزارش ورزش سه، اینیستای 34ساله که  بعد از حذف اسپانیا از جام جهانی روسیه بازنشستگی‌اش را از فوتبال ملی اعلام کرده بود بعد از ترک بارسلونا با باشگاه ویسل کوبه که در لیگ  جی‌لیگ ژاپن بازی می‌کند قراردادی سه سالا امضا کرده است. 

 

1320931


اینیستا امسال اولین فصلی را پشت سر می‌گذارد که در جایی به غیر از استادیوم نیوکمپ به میدان می‌رود. او از 12 سالگی به آکادمی نوجوانان بارسا پیوسته و تا امروز فوتبال باشگاهی خود را تنها در بارسلونا دنبال کرده. 


مسئولان باشگاه کوبه معتقدند اینیستا می‌تواند روز یکشنبه اولین بازی خود برای این باشگاه ژاپنی را انجام دهد. اینیستا قرار است روز جمعه به مقر باشگاه رفته و اولین تمرین خود را با هم‌تیمی‌های جدیدش انجام دهد. 

 

1320928


ویسل کوبه روز یکشنبه با شونان بلمار بازی دارد و اینیستا اعلام کرده تا چهار روز دیگر می‌تواند برای حضور در میدان و بازی کردن آماده شود. 


اینیستا می‌گوید "سفر طولانی‌ای بود. ولی من بی‌صبرانه منتظر آمدن به ژاپن بودم. از اینکه قرار است در کنار هم‌تیمی‌هایم در ویسل بازی کنم خوشحال و هیجان‌زده‌ام. امیدوارم هواداران از دیدن من و بازی تیم‌مان لذت ببرند. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا این چالش جدید را با موفقیت به پایان برسانم. دلم می‌خواهد هر چه زودتر بازی کنم. تا روز یکشنبه کاملاً آماده خواهم بود و امیدوارم بازی خیلی خوبی به هوادران تیم نشان بدهم ".

 

1320930


اینیستا به محض فرود هواپیمایش در فرودگاه بین‌المللی کانسای شهر اوساکا با هجوم رسانه‌ها و عده‌ی زیادی از هوادارانش روبرو شد که قصد داشتند با او عکس یا امضای یادگاری بگیرند. با اینکه اغلب هواداران اینیستا با پیراهن و شالهای ویسل کوبه به فرودگاه آمده بودند اما برخی هم بودند که از اینیستا می‌خواستند پیراهن بارسلونا را برایشان امضا کند. این تنها شمه‌ای بود که نشان می‌داد گذشته‌ی پرافتخار اینیستا در باشگاه کاتالان هرگز از خاطره‌ی جمعی دنیای فوتبال پاک نخواهد شد.

 

1320929

دیدگاه‌ها