کد خبر : 1539478 | 28 تیر 1397 ساعت 11:03 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

بند فسخ قرارداد حسینی سوژه رسانه های ترک

یک امضا تا انتقال ملی پوش استقلال به ترابوزان

رسانه های ترکیه در ادامه گزارش های خود پیرامون انتقال ملی پوش ایرانی به ترابوزان با اشاره به بند فسخ قرارداد جنجالی از نهایی شدن مذاکرات طرفین خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی از یک هفته گذشته به این طرف مهم ترین خبر نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرطرفدار ترابوزان در سوپرلیگ ترکیه محسوب می شود. مدافع جوان استقلال بعد از درخشش قابل توجه به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 در صدر سبدهای خرید تابستانی باشگاه سرشناس ترکیه ای قرار گرفت اما برخی اختلافات میان سران دو باشگاه این انتقال را با دست اندازهایی روبرو کرد.


در شرایطی که مدیرعامل مستعفی استقلال دیروز در مصاحبه جنجالی خود پیرامون ماجرای جدایی مجید حسینی پرده از برخی مسائل برداشت رسانه های ترکیه طی یکی دو روز گذشته با تایید بند فسخ قرارداد 100 هزار دلاری این بازیکن با استقلال مدعی شدند این بند تنها تا 15 جولای اعتبار داشت و بعد از آن هر باشگاهی که خواستار جذب حسینی بود باید رضایت باشگاه ایرانی را جلب می کرد.

 

1321047


سی ان ان ترک نوشت:« مشکلات گذرنامه مجید حسینی تنها دقایقی بعد از ورود به روز 16 جولای حل شد، زمانی که طبق قوانین فیفا بند فسخ قرارداد 100 هزار دلاری دیگر وجاهت قانونی و اجرایی نداشت و ترابوزان باید خواسته های باشگاه استقلال را برآورده می کرد که این خواسته چند برابر این رقم برای صدور رضایتنامه مدافع 22 ساله بود».


رضا افتخاری در حالی مدعی شد با مجید حسینی برای ماندن در استقلال با پیشنهاد نزدیک به دو میلیارد برای یک فصل وارد مذاکره شد و به توافقات اولیه رسید که مدیربرنامه های او همچنان با تاکید بر پرداخت 100 هزار دلار برای آزادی این بازیکن پافشاری می کرد اما چون این بند دیگر زمانش منقضی بود باید رضایت استقلال جلب می شد که حالا رسانه های ترکیه مدعی هستند احمد آقااوغلو رئیس باشگاه ترابوزان خود بر روند مذاکرات بر سر خرید این بازیکن ایرانی نظارت می کند و قصد دارد با پرداخت 200 تا 300 هزار دلار مجید حسینی را به جمع شاگردانش اضافه کند.


سایت haber ts ترکیه در آخرین گمانه زنی ها پیرامون انتقال مدافع ملی پوش ایرانی به جمع بازیکنان Bordo-mavili (لقب ترابوزان) مدعی شد روسای این باشگاه و مدیربرنامه های مجید حسینی برای امضای قراردادی سه ساله به توافق رسیده و این بازیکن تنها یک امضا با حضور در باشگاه ترابوزان اسپور فاصله دارد که قرار است این اتفاق تا 72 ساعت آینده به صورت رسمی اتفاق و مجید حسینی به عنوان خرید جدید این باشگاه معرفی شود.

دیدگاه‌ها