کد خبر : 1539502 | 28 تیر 1397 ساعت 11:53 | 62.6K بازدید | 0 دیدگاه

آی تی سی صادر نمی‌شود

استقلال مانع ترانسفر حسینی می‌شود ؟

مدافع ملی پوش استقلال در حالی پای خود را در یک کفش کرده بود که باشگاه برای تغییر تصمیم او برای جدایی حاضر به پرداخت دو میلیارد هم شد.

استقلال مانع ترانسفر حسینی می‌شود ؟

به گزارش"ورزش سه"، مجید حسینی یکی دیگر از ستاره های جنجالی استقلال در تابستان بود که با اتکا به بند فسخ قرارداد در بازگشت از جام جهانی 2018 عزم خود را برای جدایی جزم کرد و تصمیم به امضای قرارداد با باشگاه ترابوزان اسپور گرفت.


در اوج گمانه زنی ها پیرامون جدایی این بازیکن ماجرای گذرنامه حسینی به جنجالی بزرگ تبدیل شد تا انتقال ملی پوش ایرانی به وقفه بخورد، اتفاقی که ترک ها از آن به عنوان حربه باشگاه ایرانی برای منقضی شدن زمان قانونی بند فسخ قرارداد یاد کردند چون کاشف به عمل آمد که در این بند تنها تا پایان وقت اداری روز 15 جولای (24 تیرماه) بند فسخ قرارداد 100 هزار دلاری اعتبار داشته است.


بعد از این اتفاق مدیران باشگاه استقلال همان طور که رسانه ها اعلام کردند با ارائه پیشنهادی وسوسه کننده آخرین تیر در ترکش برای حفظ یکی از ستون های تدافعی تیم برای لیگ هجدهم را رها کردند، تیری که رضا افتخاری مدیرعامل مستعفی رسما اعلام کرد پیشنهاد قرارداد دومیلیارد تومانی بود و حسابی هم حسینی جوان را به فکر فرو برد.


افتخاری پیرامون این پیشنهاد گفت:«حسینی با ما قرارداد دوساله دارد و فکر می کنم 800 تومان قراردادش است. من به او گفتم با توجه به این که شما اکنون حسینی سابق نیستی و رشد کردی البته این رشد را هم مدیون باشگاه استقلال هستی، من کمک می کنم امسال قراردادت اضافه شود. گفت چقدر اضافه می کنید گفتم دو برابر می کنم که گفت نه کم است! گفتم باشد و یک مقدار دیگر هم اضافه می کنم. گفتم من زحمت کشیدم و طی این دو سال تیم را تیم کردم چرا شما نمی خواهید در تیم بمانید؟ استقلال این قدر برای شما هزینه کرده تا بازیکن شوید و حالا یک سال دین تان را به این تیم ادا کن و سال بعد کمک می کنیم به تیم خوبی بروی. ایشان گفت من بروم و فکرهایم را کنم و بعد خبر می دهم، گفتم باشد برو. صبح آمد و گفت پاسپورت مرا بدهید و فرم قرارداد جدید را می‌فرستم! گفتم شما با ما قرارداد داری یعنی چی فرم قرارداد جدید را می‌فرستم. با توجه به صحبت‌های جدیدی که داشتیم گفتم اشکال ندارد من روی همان قرارداد یک متمم می‌گذارم. بعد مدیربرنامه او که بزرگترین لطمه را به استقلال می‌زند آمد و گفت نه، ایشان می‌تواند 100 هزار دلار بدهد و به هر تیمی که می‌خواهد برود. گفتم 100 هزار دلار البته بعد از رضایت باشگاه و ما رضایت نمی‌دهیم چون به او نیاز داریم».


برحسب این که مدیرعامل مستعفی استقلال حاضر به دو و نیم برابر کردن قرارداد 800 میلیون تومانی حسینی شده بود می توان گفت این بازیکن 22 ساله در صورت ماندن در جمع آبی ها صاحب قراردادی دو میلیارد تومانی می شد که به اذعان مدیران استقلال می توانست خواسته های مالی او برای پایبند بودن به سال آخر قراردادش با باشگاه را برآورده کند. تیری که شلیک آن نیز افاقه نکرد تا حسینی همچنان در یک قدمی جدایی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها