کد خبر : 1539513 | 28 تیر 1397 ساعت 12:36 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

شریفی در چالش اثبات توانایی به هواداران

پوشیدن شماره 10 تیم بزرگی چون پرسپولیس وظایف یک بازیکن را بسیار سخت تر از قبل می کند و حالا شریفی در نیم فصل دوم باید خود را به هواداران پرسپولیس اثبات کند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شریفی یکی از اولین خریدهای تابستانی پرسپولیس بود که البته به خاطر محرومیت نمی تواند تا زمستان برای تیم جدیدش بازی کند. اما او برخلاف ترابی، رفیعی و شیری نیم فصل نخست را در تیم دیگری نخواهد بود و در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت. برانکو باتوجه به عدم آمادگی این بازیکن، چنین تصمیمی گرفت تا شریفی در نیم فصل نخست با تیم هماهنگ شود و به شرایط لازم برسد.

 

1321088

 

نکته جالب درباره این بازیکن پوشیدن شماره 10 پرسپولیس است. پیراهنی که در گذشته های دور در تن همایون بهزادی، علی دایی و... بود و در سه فصل گذشته نیز فرشاد احمدزاده آن را بر تن می کرد.

 

شماره 10 معمولا در هر باشگاهی بسیار ویژه است و به بازیکنان بزرگی تعلق می گیرد. همچنین صاحب این پیراهن وظایف سنگین تری هم دارد و بایستی عملکرد بهتری نسبت به دیگر بازیکنان داشته باشد.

 

1321089

 

حالا باید دید مهاجم سابق تیم سپاهان که در پیراهن این تیم درخشش قابل توجهی داشت و حتی به پیراهن تیم ملی هم رسید، آیا می تواند نظر مثبت هواداران را جلب کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها