کد خبر : 1539519 | 28 تیر 1397 ساعت 13:00 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

فیبا خاطیان درگیری در انتخابی را نقره داغ کرد

فیلیپین بدون 10 بازیکن اصلی برابر ایران!

فیبا محرومیت های سنگینی را برای استرالیا و فیلیپین به دلیل درگیری در پنجره سوم مقدماتی جام جهانی در نظر گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از درگیری شدید میان بازیکنان 2 تیم استرالیا و فیلیپین در جریان پنجره سوم انتخابی جام جهانی بسکتبال 2019 در قاره آسیا، فدراسیون جهانی بسکتبال با تشکیل کمیته انضباطی آرای خود را صادر کرد. 


بر این اساس 10 بازیکن و 2 مربی فیلیپین به دلیل دست داشتن در این درگیری با محرومیت مواجه شدند. این در حالی است که فیلپین حدود 2 ماه دیگر باید در اولین بازی خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی برابر ایران قرار بگیرد و بدین ترتیب غایبان پرتعدادی در این مسابقه خواهد داشت.

 

1321092


جپت آگیلار و متیو رایت (یک جلسه محرومیت)، ترنس رومئو، جیسون کاسترو ویلیام، آندری بلچ و جت روزاریو (هر کدام ۳ جلسه محرومیت)، راجر پوگوی، کارل کروز و جیو جلالون (هر کدام ۵ جلسه محرومیت) و کالوین ابوئه وا (۶ جلسه محرومیت با توجه به سابقه رفتار غیر ورزشی در رقابت‌های فیبا) با محرومیت مواجه شدند. 


جوزف اویچیکو کمک مربی فیلیپین سه جلسه و چات ریس سرمربی فیلیپین یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شدند. 

 

1321093


از سوی دیگر 3 بازیکن استرالیا هم با محرومیت های مواجه شدند. کریس گلدینگ (یک جلسه محرومیت)، تان میکر (۳ جلسه محرومیت) و دنیل کیکرت (۵ جلسه محرومیت) بازیکنان استرالیا هستند که در درگیری حضور داشتند و حالا با این محرومیت ها نمی توانند در بازی های آینده تیمشان را همراهی کنند. 


نکته جالب اینجاست که تیم داوری این مسابقه هم به خاطر مدیریت ضعیف خود به یک سال محرومیت دچار شده است.

دیدگاه‌ها