کد خبر : 1539602 | 28 تیر 1397 ساعت 20:50 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: پیوستن ستاره فرانسوی به بایرن؟ نمی دانم!

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد در مورد شایعه پیوستن بنجامین پاوارد، مدافع ملی پوش فرانسوی، به جمع باواریایی ها اظهار نظر نمی کند.

کوواچ: پیوستن ستاره فرانسوی به بایرن؟ نمی دانم!

به گزارش "ورزش سه"، پاوارد 22 ساله یکی از ارکان اصلی تیم ملی فرانسه در راه قهرمانی جام جهانی 2018 بود و یکی از زیباترین گل های جام را در پیروزی 4-3 خروس ها مقابل آرژانتین به ثمر رساند.

او که فصل گذشته در ترکیب اشتوتگارت بیشتر به عنوان مدافع میانی بازی می کرد، در جام جهانی نمایش های درخشانی در پشت دفاع راست داشت. به تازگی شایعاتی در مورد توافق او با بایرن برای تابستان 2019 منتشر شد اما کوواچ تاکید کرد که چیزی در مورد این شایعات نمی داند.

 

 

1315679

 

او به خبرنگاران گفت:" من نمی توانم چیزی در این مورد بگویم. باید با مدیر ورزشی تیم (حسن صالح حمیدزیچ) صحبت کنید. من تنها می توانم تایید کنم که او بازیکن بسیار خوبی است. ما در تیم مان 22 بازیکن داریم و دشوار است که همه را راضی نگه داریم. ما نمی توانیم در مورد یک نفر دیگر صحبت کنیم."

مانوئل نویر، دروازه بان اصلی بایرن، تقریبا کل فصل قبل را به دلیل مصدومیت از دست داد و اگرچه اسون اولریش نمایش های درخشانی داشت و کمک کرد تا بایرن بار دیگر قهرمان بوندس لیگا شود اما کوواچ امیدوار است که در فصل پیش رو، نویر بار دیگر در ترکیب اصلی باواریایی ها حضور داشته باشد.

" اسون واقعا خوب کار کرد؛ خیلی ها فکرش را نمی کردند اما او ثابت کرد که به درستی اینجاست. می دانم که می توانم روی او حساب کنم اما نویر دروازه بانی در کلاس جهانی است. می دانم که چه کسی شماره یک است و چه کسی شماره دو اما می دانم که شماره دو، شماره یک هم هست."

دیدگاه‌ها