کد خبر : 1539617 | 29 تیر 1397 ساعت 01:12 | 117.5K بازدید | 0 دیدگاه

پست اینستاگرامی معنادار کیلور ناواس

کیلور ناواس، دروازه بان رئال مادرید، با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش، به نوعی به شایعات اخیر در مورد پیوستن تیبو کورتوا به این باشگاه واکنش نشان داد.

پست اینستاگرامی معنادار کیلور ناواس

به گزارش "ورزش سه"، ناواس در سه سال اخیر دروازه بان اصلی رئال مادرید بود اما همیشه شایعات زیادی در مورد تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن یک دروازه جدید، جایگاه او را متزلزل نشان می داد.

در تابستان 2015، رئالی ها در آستانه معاوضه او به داوید دخیا بودند اما دیر رسیدن مدارک در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی باعث شد تا این جابجایی صورت نگیرد.

در نهایت او در رئال ماند و یکی از ارکان سه قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شد. با این وجود، در این تابستان بار دیگر شایعاتی در مورد تلاش باشگاه رئال برای خرید تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی چلسی، به گوش می رسد.

 

 

1299632

 

در چنین شرایطی، ناواس ویدئویی در اینستاگرامش منتشر کرده که در آن تصاویری از سه قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ و همه جام هایی که رئال از زمان پیوستن او به این باشگاه فتح کرده را نشان می دهد.

گروهی معتقدند که ناواس با این پست، به نوعی از هواداران رئال خداحافظی کرده و در مقابل، برخی اعتقاد دارند که او با انتشار این ویدئو، خواسته به خولن لوپتگی، سرمربی جدید رئال، توانایی هایش را یادآوری کند.

دیدگاه‌ها