کد خبر : 1539631 | 29 تیر 1397 ساعت 09:56 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

سنگربان فرانسه از اهمیت پیروزی‌شان بر مسی می‌گوید

لوریس: غلبه بر آرژانتینِ مسی، نقطه‌ی عطف ما بود

کاپیتان تیم ملی فرانسه هوگو لوریس می‌گوید اینکه در جریان بازی با آرژانتین در جام جهانی روسیه فرانسوی‌ها از حریف عقب افتادند ولی به بازی برگشتند تا مسی را از جام جهانی حذف کنند، به فرانسه اطمینان داد که می‌تواند تا قهرمانی پیش برود.

لوریس: غلبه بر آرژانتینِ مسی، نقطه‌ی عطف ما بود

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جام جهانی 2018 در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی به مصاف فینالیست جام جهانی 2014 آرژانتین رفت. فرانسوی‌ها در بخشی از بازی 2-1 از آرژانتین عقب افتادند و ممکن بود رویای‌شان در جام جهانی همانجا به پایان برسد. 


یاران مسی با اینکه در مرحله‌ی گروهی خوب ظاهر نشده و تا یک‌قدمی حذف از تورنمنت پیش رفته بودند، در مقابل فرانسه با اینکه خیلی زود از حریف گل خوردند اما موفق شدند دو گل به ثمر رسانده و از فرانسوی‌ها پیش بیفتند. گل اول فرانسه با یک پنالتی و زمانی بدست آمد که کیلین امباپه در محوطه‌ی جریمه سرنگون شد. 

 

 
اما بعد گل تماشایی بنجامین پاوارد بازی را به تساوی کشاند تا نوبت به درخشش خارق‌العاده‌ی امباپه برسد. جوان استثنایی فرانسه دو گل به ثمر رساند تا خروس‌ها در نهایت با نتیجه‌ی 4-3 به پیروزی برسند. 


این تنها بازی دشوار و ترسناکی بود که شاگردان دشان در روسیه پشت سر گذاشتند. آنها در مراحل بعدی اروگوئه، بلژیک و کرواسی را نسبتاً راحت از پیش رو برداشتند تا جام جهانی را بالای سر ببرند. 


هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام می‌گوید سالم بیرون آمدن از میدان نبرد اولین بازی فرانسه در مراحل حذفی، باعث شد فرانسوی‌ها به تیمی مستحکم تبدیل شده و قهرمان دنیا شوند. 

 

لوریس به اومنی‌اسپورت می‌گوید " ما با بهترین حالت آرژانتین روبرو شدیم. آرژانتینی که مسی را داشت. آن بازی باعث شد بفهمیم که توان صعود و رسیدن به مراحل بالا را داریم. البته همه‌ی بازی‌ها دشوار بود ولی ما خیلی خوب کار کردیم. بعد از آن بازی می‌توانستیم حس کنیم که تیم خیلی خوبی داریم که برای روبرو شدن با چالشهای آینده آماده است. بعد از آن بازی، چالش‌ها را یکی بعد از دیگری از پیش رو برداشتیم تا به پیروزی نهایی رسیدیم ".

دیدگاه‌ها