کد خبر : 1539665 | 29 تیر 1397 ساعت 12:33 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

فلیکس بریش و بیبیانا اشتاین‌هاس، بهترین داوران سال آلمان

داور ناکام جام جهانی، بهترین داور سال آلمان شد

فلیکس بریش، داور آلمانی حاضر در جام جهانی روسیه به عنوان داور سال فوتبال آلمان انتخاب شده است.

داور ناکام جام جهانی، بهترین داور سال آلمان شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال آلمان با وجود ناکامی فلیکس بریش در جام جهانی 2018 روسیه، این داور مونیخی را به عنوان بهترین داور سال آلمان انتخاب کرده. 


این تصمیم روز جمعه توسط کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال آلمان اعلام شد. از میان داوران زن هم بیبیانا اشتاین‌هاوس عنوان بهترین داور سال 2018 را بدست آورده.

 

اشتاین‌هاوس 39ساله فصل گذشته اولین فصل قضاوت در بوندس‌لیگا را تجربه کرده بود. رونی زیمرمن، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفت:" بیبیانا اشتاین‌هاوس واقعاً شایسته‌ی این جایزه است. او در اولین فصل قضاوت در بوندس‌لیگا نشان داد چه داور جسور و شجاعی است ". 


از سوی دیگر بریش 42ساله که برای قضاوت در جام جهانی 2018 حضور داشت به همراه دو دستیار آلمانی‌اش تنها در مرحله‌ی گروهی تورنمنت، یک بازی را قضاوت کرد. بازی سویس و صربستان که با برتری 2-1 سوئیس به پایان رسید. 

 

بریش به دلیل اینکه در آن بازی یک پنالتی به نفع صربستان اعلام نکرد بعد از پایان مسابقه از طرف ملادن کرستاییچ سرمربی صربستان با توهینهای سخت روبرو شد. 


میشائیل فرولیش، رئیس کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال آلمان گفت:" حیف شد که بریش نتوانست در جام جهانی روسیه فصل بسیار موفق خود در بوندس‌لیگا را با موفقیتی بزرگ به پایان برساند. او به دلیل موفقیت خود در فصل 2017-2018 شایسته‌ی تحسین است و ما باید با اهدای این جایزه از او تقدیر می‌کردیم ". 


منبع : اشپورت1

دیدگاه‌ها