کد خبر : 1539668 | 29 تیر 1397 ساعت 13:13 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو: اوزیل با جام جهانی اش فخر می‌فروخت!

اولیویه ژیرو، مهاجم چلسی مدعی شد که در زمان حضورش در آرسنال، مسوت اوزیل با قهرمانی اش در جام جهانی به آنها فخر می‌فروخته است.

ژیرو: اوزیل با جام جهانی اش فخر می‌فروخت!

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل و ژیرو، 4 سال در آرسنال هم تیمی بودند تا در نهایت، ژیرو در زمستان امسال از آرسنال جدا شد و به چلسی پیوست. در حالی که ژیرو و هم تیمی ها در روسیه موفق به کسب قهرمانی رقابت ها شدند، اوزیل تورنومنت خوبی را پشت سر نگذاشت و در دور گروهی به همراه آلمان از دور رقابت ها حذف شد. این در حالیست که سال 2014 او نقش کلیدی در قهرمانی آلمان در جام جهانی داشت. حال ژیرو از خاطراتش درباره جام جهانی با اوزیل صحبت کرد.

 

 

1321262

 

 

او گفت:" زمان قهرمانی آلمان در جام جهانی من در آرسنال بودم و به آلمانی ها حسادت می‌کردم. گاهی صبح ها در تمرینات، وقتی غرق تمرین بودیم، اوزیل می‌گفت: «هیس هیس، من قهرمان جهان هستم!»

 

ژیرو درباره نمایش هایش در جام جهانی گفت:" به عنوان یک مهاجم، کار من این بود که توپ را گل کنم. درست است که مقابل بلژیک خوب نبودم ولی تلاش بسیاری برای تیم کردم. سعی می‌کردم تاثیر گذار باشم. پیش از جام جهانی گل‌های زیادی زده بودم. نمی‌خواستم آنجا متوقف شوم،مهم ترین چیز این است که موثر باشید."

دیدگاه‌ها