کد خبر : 1539679 | 29 تیر 1397 ساعت 13:50 | 160.1K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوش پرسپولیسی ها در ترکیه 

وحید امیری در یک قدمی ترابوزان اسپور (عکس)

رسانه های ترک از آغاز مذاکرات وحید امیری ملی پوش ایرانی با باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه خبر دادند.

وحید امیری در یک قدمی ترابوزان اسپور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که در ترکیه به سر می برد با باشگاه ترابوزان اسپور به مذاکره نشسته است؛ باشگاهی که پیش از این قصد داشت بازیکنای مثل مجید حسینی و پژمان منتظری را به استخدام خود دربیاورد.

 

1321270


این خبری است که روزنامه صباح به نقل از باشگاه ترابوزان و شخص رئیس باشگاه اعلام کرده و به نظر می رسد مذاکره میان طرفین بسیار جدی است. همچنین روزنامه صباح اعلام کرده در صورت پیش رفتن مذاکرات، آزمایشات سلامت پزشکی روی وحید امیری نیز آغاز خواهد شد.


به گفته رئیس باشگاه ترابوزان هنوز قراردادی بین طرفین امضا نشده است. وحید که قرار بود روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کند در نهایت بخت خود را برای یک نقل و انتقال خارجی می آزماید، جایی که ممکن است ارزش ریالی قرارداد دریافتی اش بسیار بالاتر از پیشنهاد پر سپولیس باشد. 

 

1321272


در صورت حضور وحید امیری در ترکیه او اولین ملی پوش ایرانی است که در لیگ برتر این کشور در فصل تازه به بازی خواهد پرداخت. همچنین گفته می شود ترک ها بازیکنانی مثل کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی را برای انتقال به سوپرلیگ این کشور زیرنظر دارند.


مالک باشگاه ترابوزان همچنان اعلام کرده برای استخدام وحید امیری پولی به باشگاه پرسپولیس پرداخت نخواهد شد چراکه قرارداد این بازیکن با پرسپولیسی ها به پایان رسیده است. در عین حال او از تمرینات ویژه این بازیکن در صورت عقد قرارداد با وی گفته است.

 

در صورت عقد قرارداد، امیری تبدیل به اولین بازیکن ایرانی تاریخ ترابوزان اسپور خواهد شد.

دیدگاه‌ها