کد خبر : 1539737 | 29 تیر 1397 ساعت 19:04 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمایل باشگاه استرشوند به فروش ملی‌پوش ایرانی؛

سامان قدوس به فرانسه یا انگلیس می‌رود

باشگاه استرشوند سوئد مذاکرات‌اش با تیم‌های خواهان ستاره ایرانی خود را به طور جدی‌تر پیش می‌برد.

سامان قدوس به فرانسه یا انگلیس می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس عملکردی در سه فصل اخیر برای استرشوند داشته که تبدیل به ستاره این تیم شده و بعد از به ثمر رساندن ۱۸ گل در دو سال گذشته، در ۱۱ مسابقه اخیرش برای استرشوند نیز موفق به زدن ۶ گل شده و جزو برترین گلزنان لیگ آلسونسکان سوئد محسوب می‌شود.

 

این مهاجم ۲۴ ساله که بازی درتیم ملی ایران را به حضور در تیم سوئد ترجیح داد، در جام جهانی ۲۰۱۸ هم سه بار به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و نمایش خوبی ارائه داد، بیشتر مورد توجه باشگاه‌هایی مطرح‌تر از استرشوند قرار گرفته و ممکن است طی روزهای آینده با یکی از آنها قرارداد ببندد.

 

در حالی که صحبت از پیشنهاد تیم‌های انگلیسی به سامان قدوس مطرح می‌شود، اما جدی‌ترین خواهان مهاجم ایرانی باشگاه‌های فرانسوی هستند و به نظر می‌رسد مسؤولان استرشوند سوئد نیز به زودی با یکی از تیم‌های لوشامپیونه برای انتقال قدوس به توافق خواهد رسید.

 

1318559

 

 

به نوشته سایت SportExpressen ، باشگاه آمیان فرانسه پیشنهاد بالا و خوبی به استرشوند ارائه کرده و مسؤولان تیم سوئدی در حال مذاکره با آنها هستند تا در صورت توافق رضایت‌نامه سامان قدوس را برای این تیم صادر کنند.

علاوه بر تیم آمیان، باشگاه‌های بوردو و رن فرانسه هم به طور جدی خواهان سامان قدوس هستند و پیشنهادهای خود را به استرشوند ارائه کردند و مذاکراتی با مدیران این تیم داشتند و به نظر می‌رسد از بین این سه تیم حاضر در لوشامپیونه، یکی موفق به جذب مهاجم ایرانی خواهد شد.

 

این احتمال می‌رفت بعد از انتقال اخیر کِن سما، بازیکن استرشوند به واتفورد انگلیس، سامان قدوس هم‌تیمی او نیز راهی این کشور شود چراکه پیشنهاد جدی از دو باشگاه انگلیسی که یکی از آنها سوانسی است، دارد ولی ظاهرا مسؤولان استرشوند تنها در صورت به جدایی کاپیتان ایرانی خود رضایت می‌دهند که رقم پیشنهادی خوبی روی میز آنها باشد.

 

البته قرار است سامان قدوس در بازی فردا شنبه استرشوند مقابل ترلبورگ در چارچوب هفته چهاردهم لیگ آلسونسکان سوئد بازی کند و پس از آن مسؤولان باشگاه او تصمیم‌گیری نهایی را راجع به انتقال او به یکی از تیم‌های فرانسوی یا انگلیسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها