کد خبر : 1539820 | 30 تیر 1397 ساعت 10:39 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف توتی به علت جدایی آلیسون از رم

توتی: رقم آلیسون آنقدر بالا بود که نمی‌شد گفت نه

فرانچسکو توتی، اسطوره‌ی رم معتقد است که باشگاه ایتالیایی مجبور بوده آلیسون را به لیورپول بفروشد چرا که مسئولین رم نمی‌توانسته‌اند در مقابل مبلغ پیشنهادی لیورپول که رکورد خرید دروازه‌بانهای فوتبال بوده مقاومت کنند.

توتی: رقم آلیسون آنقدر بالا بود که نمی‌شد گفت نه

به گزارش ورزش سه، آلیسون، ستاره‌ی ملی‌پوش برزیلی طی قراردادی که می‌تواند تا 85 میلیون دلار عاید رم کند به لیورپول انگلیس منتقل شد. فصل گذشته که رم در سری آ مقام سوم را بدست آورد و تا مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت، آلیسون در موفقیت رمی‌ها نقش مهمی داشت. 

 

مهاجم سابق رم، توتی اما اعتراف می‌کند که با وجود کیفیت بی چون و چرای آلیسون در درون دروازه، رم نمی‌توانسته به پولی که لیورپول پیشنهاد داده بوده، نه بگوید. 


توتی به اسکای اسپورتز ایتالیا گفت :" ما در حال ساخت تیم جوانی برای آینده هستیم. سعی خواهیم کرد هر چه سریعتر تیم را تقویت کنیم تا رم بتواند در بالاترین سطح با بهترین‌ها رقابت کند".


توتی گفت:" آلیسون؟ رقمها خیلی تغییر کرده‌اند. برای اولین بار برای خرید یک دروازه‌بان 85 میلیون دلار پیشنهاد دادند و ما نمی‌توانستیم بگوییم نه. من از اینکه یکی از بهترین دروازه‌بانهای دنیا را از دست داده‌ایم ناراحتم ولی با اینحال ما سعی خودمان را خواهیم کرد که تیم پرقدرتی بسازیم. 

 

لیورپول برای شرکت در رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ در آمریکا خواهد بود ولی آلیسون به دلیل حضور در جام جهانی به همراه برزیل، در این سفر قرمزها را همراهی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها