کد خبر : 1539843 | 30 تیر 1397 ساعت 11:13 | 37.2K بازدید | 1 دیدگاه

پایان جنجال ها درباره مدافع ملی پوش استقلال

روزنامه های ترکیه: مجید حسینی امروز لژیونر می شود

پروسه طولانی و جنجالی خرید مدافع ایرانی توسط باشگاه ترابوزان حالا وارد فاز جدید و حساس خود شده است.

روزنامه های ترکیه: مجید حسینی امروز لژیونر می شود

به گزارش "ورزش سه"، ترک اردوی اسلوونی با عجله و بازگشت به استانبول توسط رئیس باشگاه ترابوزان باعث شد تا رسانه های ترکیه از تصمیم قطعی این باشگاه برای جذب دو مدافع از جمله مجید حسینی ستاره 22 ساله ایرانی خبر بدهند.

 

1321415


احمد آقااوغلو رئیس جدید باشگاه ترابوزان بنا به اعلام سایت 61Saat ترکیه شب گذشته بعد از تماشای جدال تدارکاتی این تیم با اسپارتاک مسکو که با شکست سنگین 4-1 توام بود بلافاصله نشستی با یونال کارامان سرمربی تیم و معاون ورزشی باشگاه در هتل محل اقامت در اسلوونی برگزار کرد تا شبانه اردو را ترک و به استانبول برگردد.


بنا به اعلام رسانه های ترکیه بازگشت عجولانه رئیس باشگاه ترابوزان به استانبول برای پیگیری پرونده خرید دو مدافع در پنجره تابستانی بود چون سرمربی ترابوزان با نمایش ضعیف تیم مقابل حریف تدارکاتی روس و خوردن چهارگل خواستار اضافه شدن دو مدافع جدید شد که یکی از این گزینه ها مجید حسینی مدافع 22 ساله ایرانی از استقلال و دیگری بازیکنی از باشگاه هوفهایم آلمان بود.

 

1321416


به همین خاطر ترک ها با اعلام رسمی این که خرید مجید حسینی بار دیگر به اولویت برنامه های نقل و انتقالاتی احمدآقااوغلو تبدیل شده از نشست امروز رئیس باشگاه ترابوزان با ستاره ایرانی در یکی از هتل های استانبول خبر دادند، نشستی که قرار است از ساعت 18:00 به وقت استانبول آغاز شود تا توافقات برای امضای قرارداد سه ساله با ستاره ایرانی نهایی شود.


این درحالی است که گفته می شود ترابوزانی با پیگیری تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال از طریق واسطه ها باب مذاکره با سرپرست جدید باشگاه ایرانی در ترکیه را فراهم و بر سر پرداخت بند فسخ قرارداد و برآورده کردن انتظارات استقلالی ها نیز به جمع بندی خوبی رسیدند تا با صراحت از قطعی بودن خرید مجید حسینی صحبت کنند تا جایی که روزنامه SABAH در کنار انتشار خبر خرید وحید امیری از مجید حسینی هم به عنوان خرید قطعی دوم ترابوزان از بازار ایران نام برده است تا این دو بازیکن سورپرایزهای رئیس جدید باشگاه ترابوزان برای طرفداران معرفی شوند.

 

1321414


علاوه بر مجید حسینی در پست دفاع باشگاه ترابوزان برای به خدمت گرفتن Ermin Bicakcik مدافع ترک تبار هافنهایم آلمان نیز سخت در تلاش است تا با این دو مدافع ساختار تدافعی خود برای فصل جدید را تقویت کند. ضمن این که قرار است رئیس باشگاه سفری نیز به انگلیس داشته باشد تا پیگیر مذاکرات برای چند خرید دیگر در پست های مورد نیاز برای یونال کارامان سرمربی ترابوزانی ها شود.

دیدگاه‌ها