کد خبر : 1539858 | 30 تیر 1397 ساعت 12:06 | 83.4K بازدید | 0 دیدگاه

خشم بنزما علیه رئیس باشگاه ایتالیایی

بنزما: یک دیوانه‌ی دیگر به لیست اضافه شد

کریم بنزما بعد از آنکه اورلیو دی‌لورنتیس رئیس ناپولی گفت مهاجم فرانسوی رئال مادرید مسن‌تر از آن است که بخواهد هدف نقل و انتقالات باشگاه ایتالیایی باشد، از او به عنوان دیوانه یاد کرده.

بنزما: یک دیوانه‌ی دیگر به لیست اضافه شد

به گزارش ورزش سه، دی‌لورنتیس این گمانه‌زنی‌ها که ممکن است بنزما و ادینسون کاوانی، مهاجم پاریس سن‌ژرمن به ناپولی ملحق شوند را رد کرده و آنها را پیرمرد خوانده. 


در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عزیمت بنزما از رئال و پیوستنش به ناپولی مطرح شده و گفته شده بود بنزما دوست دارد به مربی سابق خود در رئال، کارلو آنجلوتی ملحق شود. مربی‌ای که بنزما با او در فصل 2013-2014 لیگ قهرمانان به قهرمانی رسیده بود. 


ولی دی‌لورنتیس می‌گوید احتمال پیوستن بنزما به ناپولی بعید نیست، خیلی بعید است. اما مشخص است مهاجم فرانسوی رئال از این اظهارات دی‌لورنتیس ناراحت شده. بنزمای 30ساله در استوری اینستاگرام خود با گذاشتن یک گزارش رسانه‌ای درباره‌ی سخنان دی‌لورنتیس نوشت :" یک دیوانه‌ی دیگر به لیست اضافه شد". 


دی‌لورنتیس اضافه کرده بود که کاوانی باید برای پیوستن دوباره به ناپولی، دستمزد خود را نصف کند. رئیس ناپولی اوایل این ماه گفته بود کریستیانو رونالدوی 33ساله که به تازگی به یونتوس پیوسته، پیش از آن با قراردادی به ارزش 112 میلیون یورو به ناپولی پیشنهاد داده شده بوده.

دیدگاه‌ها