کد خبر : 1539897 | 30 تیر 1397 ساعت 15:31 | 113.6K بازدید | 2 دیدگاه

مخالفت فتحی با پیشنهاد قرارداد 3 ساله

استقلال تن به خواسته جپاروف نمی‌دهد

هافبک ازبکستانی استقلال با سرپرست جدید این باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی برای این بازیکن می افتد.

استقلال تن به خواسته جپاروف نمی‌دهد

به گزارش ورزش سه، باشگاه استقلال مدت ها است که با سرور جپاروف در حال مذاکره است اما درخواست عجیب این بازیکن برای افزایش دستمزد باعث شده قرارداد او تمدید نشود.


 سرور جپاروف آخر فصل پیش با مدیران استقلال توافق کرد که در ازای دریافت 350 هزار دلار قررداد خود را تمدید کند و شاید اگر باشگاه می توانست قرارداد فصل گذشته او را تسویه کند، این بازیکن قبل از ترک ایران قرارداد خود را امضا می کرد.


با این حال این اتفاق نیفتاد و حالا جپاروف وقتی متوجه رقم پیشنهادی باشگاه استقلال به تیام شد، مبلغ قرارداد خود را به صورت قابل توجهی بالا برده است و البته پیشنهاد قرارداد 3 ساله به باشگاه داده است که این مساله با مخالفت مدیران این باشگاه روبرو شده است.


مدیران استقلال اعتقاد دارند هیچ باشگاهی حاضر نیست رقم پیشنهادی جپاروف را پرداخت کرد و به همین دلیل مذاکرات را با این بازیکن متوقف کرده اند تا او خودش در مورد حضو در این تیم تصمیم نهایی را بگیرد.


با این شرایط ادامه همکاری جپاروف با باشگاه استقلال ممکن نیست مگراینکه این بازیکن حاضر شود با رقم توافقی قبلی به کار خود با این تیم ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها