کد خبر : 1540014 | 31 تیر 1397 ساعت 09:12 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند مالک ناپولی از سرمربی جدید چلسی

اورلیو دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی، مائوریتسیو ساری، سرمربی سابق این تیم و سرمربی فعلی چلسی را به تلاش برای جذب تمامی بازیکنان تیم سابقش به چلسی متهم کرد.

انتقاد تند مالک ناپولی از سرمربی جدید چلسی

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان فصل، ناپولی کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد و ساری از هدایت این تیم کنار گذاشته شد. با این حال ساری جای کونته را در چلسی پر کرد و از زمان حضورش، شایعاتی در مورد حضور بازیکنان ناپولی در چلسی شنیده می‌شود. همچنین او موفق شد جورجینیو را از چنگال منچسترسیتی برباید و به استمفوردبریج برساند.  حال دی لورنتیس از این موضوع انتقادات تندی مطرح کرد.

 

1300672

 

 

او گفت:" اینکه گفت هر دو طرف اشتباهاتی داشتیم را دوست نداشتیم زیرا فکر نمی‌کنم من اشتباهی کرده باشم. ساری قرارداد داشت بنابراین شاید چیزی گفته باشم زیرا رفتار او غیرقابل قبول بود. اینکه با او دچار چالشی نشدم کار اشتباهی نبود، هر چند که اختلاف من با او واضح بود. بازیکنان ما برای او تلاش بسیاری کردند. او در جلسات تمرینی مشهورش آنها را قتل عام می‌کرد ولی باز هم واکنش خوبی به او داشتند. پس از این اتفاقات، حالا او می‌خواهد تمام تیم را راهی انگلیس کند. باید قوانین را به مارینا (از مدیران ارشد چلسی) خاطرنشان کنم. او جورجینیو را خواست و ما هم پس از صحبت با آنچلوتی اجازه جدایی اش را دادیم. "

دیدگاه‌ها