کد خبر : 1540062 | 31 تیر 1397 ساعت 10:41 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای خوب گلر تراکتور در ترکیه و تبریز؛

فروزان به دنبال هت‌تریک مقابل نفت مسجد سلیمان

محسن فروزان دروازه بان جدید تیم تراکتورسازی در بازی های پیش فصل 2 کلین شیت ثبت کرد و حالا امیدوار است در بازی با نفت مسجد سلیمان هم دروازه اش را بسته نگه دارد.

فروزان به دنبال هت‌تریک مقابل نفت مسجد سلیمان

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته شاگردان جان توشاک مقابل شهرداری ماهشهر به میدان رفتند و این بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید. دیدار با نماینده خوزستان آخرین بازی تراکتوری ها پیش از آغاز لیگ هجدهم بود و حال آن ها باید به جنوب بروند تا مقابل تیم تازه لیگ برتری شده نفت مسجد سلیمان بازی کنند.

 

نکته امیدوارکننده برای تی تی ها نسبت به فصل گذشته، حضور یک گلر مطمئن در درون دروازه این تیم است. فروزان پیش تر هم در تراکتور حضور داشت و در دو فصل روزهای خوبی را با این تیم رقم زد.

 

گلر سابق استقلال، در بازی های پیش فصل عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه کرد. فروزان توانست در نخستین بازی دوستانه مقابل کشلای آذربایجان 45 دقیقه به میدان رفت و گلی دریافت نکرد. سپس در دو بازی بعدی نیمکت نشین بود و توشاک به دروازه بانان جوان این تیم میدان داد.

 

او در آخرین دیدار دوستانه اردوی ترکیه نیز فیکس بود و برابر تیم سیواس ترکیه به خوبی از دروازه تراکتور سنگربانی کرد اما رقیب ترک تبار 2 مرتبه توپ را به تور دروازه فروزان رساند.

 

محسن فروزان که سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد، روز گذشته 90 دقیقه به میدان رفت و مقابل تیم شهرداری ماهشهر عملکرد خوبی را ثبت کرد. حالا پس از دو کلین شیت، این گلر شمالی امیدوار است مقابل نفت مسجد سلیمان نیز دروازه اش را بسته نگه دارد تا در همین آغاز فصل قدرت نمایی کرده باشد.

دیدگاه‌ها