کد خبر : 1540070 | 31 تیر 1397 ساعت 14:29 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم امید می تواند در جام جهانی 2022 بازی کند

سلطانی‌فر: تمدید با کی‌روش مربوط به فدراسیون است

وزیرورزش با حضور در اردوی تیم ملی امید نشان داد که حضور فوتبال در جمع رشته های المپیکی و حضور در المپیک بعد از دهه ها برای ورزش ایران حائزاهمیت است.

سلطانی‌فر: تمدید با کی‌روش مربوط به فدراسیون است

به گزارش" ورزش سه" امروز وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم فوتبال امید ایران حضور یافت و با عوامل ، بازیکنان و کادرفنی تیم ملی زیر23 ساله های ایران دیدار کرد. سلطانی فر در این دیدار با ابراز امیدواری نسبت به شرایط و آینده تیم امید گفت:«فدراسیون فوتبال تدارک خوب و کادر فنی قابلی را برای تیم ملی امید در نظر گرفته است و بازیکنان هم با انگیزه و پرانرژی در تیم هستند که فکر می‌کنم در بازی‌های آسیایی 2018 بدرخشند. البته بازیکنان به گونه ای سازماندهی شده‌اند تا در المپیک 2020 بتوانند در تیم ملی امید بازی کنند.»


او ادامه داد: «امیدوارم تیم فوتبال امید با همین مجموعه به المپیک 2020 صعود کند تا مانند تیم بزرگسالان در جام جهانی افتخار آفرین باشند و همین تیم، شاکله اصلی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر را تشکیل دهند.»


وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه چرا باشگاه‌های لیگ برتری بازیکن در اختیار تیم ملی امید قرار نمی‌دهند؟ گفت: «ریاست فدراسیون و اعضای هیات رئیسه با جدیت این مسائل را دنبال می‌کنند. البته باشگاه‌ها هم تا حدودی با توجه به اینکه لیگ آغاز می‌شود ملاحظاتی دارند اما اولویت با تیم‌های ملی، امید و جوانان است تا نتیجه بگیرند.»


سلطانی فر در مورد تمدید قرارداد«کارلوس کی‌روش» سرمربی تیم ملی نیز گفت که این موضوع مربوط به فدراسیون فوتبال است و ریاست آن پیگیری می کند.

دیدگاه‌ها