کد خبر : 1540079 | 31 تیر 1397 ساعت 12:14 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

برای دوازدهمین سال برای فوتبال مشهد به میدان می‌روم

ناصحی: امیدوارم جو غالب ورزشگاه، به سود پدیده باشد

کاپیتان پدیده خراسان گفت: با علم به اینکه همه مشهدی‌ها می‌دانند ما تنها نماینده فوتبال خراسان در لیگ‌برتر هستیم امیدوارم روز بازی جو ورزشگاه به سود پدیده باشد.

ناصحی: امیدوارم جو غالب ورزشگاه، به سود پدیده باشد

محمدرضا ناصحی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی با تیم های پرسپولیس و استقلال همیشه شرایط خاص به خودش را دارد خصوصا که پرسپولیس به عنوان قهرمان دو سال اخیر، تیم با شخصیتی است که قطعا با قدرت به مشهد می‌آید.

 

وی افزود: در این طرف هم ما مربی کاربلد و خوش فکری همچون یحیی گل‌محمدی داریم که با بازیکنان جوان و باانگیزه پدیده قطع به یقین امسال حرف‌های تازه‌ای برای فوتبال ایران خواهند داشت. امیدوارم چیزهایی که گل‌محمدی در روزهای باقیمانده از ما در تمرینات خواسته را پیاده کنیم و با حفظ همین آمادگی به مصاف حریف خود برویم.

 

کاپیتان پدیده خراسان با تاکید بر اینکه گل محمدی بهترین انتخاب برای سرمربیگری پدیده بوده است، تاکید کرد: من که به شخصه از کار کردن با ایشان لذت می‌برم. گل‌محمدی انتخاب درستی برای ما بود که باشگاه انجام داد که در مباحث فنی و اخلاقی بسیار خوب است و پوئنی که برای تیم دارد این است که ایشان به جوان‌ها بسیار اهمیت می‌دهد و برای تیم جوان ما این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

1321585

 

ناصحی یادآور شد: پس از چند بازه زمانی، شاید مدت‌ها است که در سطح اول فوتبال ایران بازیکن مشهدی نامدار کمتر دیده می‌شود اما اطمینان دارم با گل‌محمدی حتما از این به بعد شما شاهد بازگشت مشهدی ها به سطح اول فوتبال کشور و حتی تیم‌ملی خواهید بود.

 

وی با بیان اینکه پدیده برای کسب سه امتیاز به مصاف پرسپولیس می‌رود، تصریح کرد: امیدوارم مردم مشهد بیایند و درک کنند که ما تنها نماینده خودشان هستیم و به طور خاصی از ما حمایت کنند. امیدوارم روز پنجشنبه جو غالب ورزشگاه به سود ما باشد. به هر حال بازی اول خیلی مهم است و نتیجه‌اش برای ما اهمیت زیادی دارد.

 

کاپیتان پدیده که امسال شانزدهمین سال حضور خود در لیگ‌برتر را سپری می‌کند، گفت: امسال سال سومی است که افتخار دارم بازوبند کاپیتانی پدیده را ببندم و فکر می‌کنم دوازدهمین سالی است که برای فوتبال مشهد به میدان می‌روم؛ امیدوارم بتوانم سال خوبی را با تیم شهرم پشت‌سر بگذارم.

دیدگاه‌ها