کد خبر : 1540095 | 31 تیر 1397 ساعت 14:29 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور در تمرین موقعیت هدر نمی دهد؛

مانور گلزنی آقای گل، در انتظار شروع لیگ

مهاجم جوان پرسپولیس در تمرینات این تیم آماده و سرحال نشان می دهد.

مانور گلزنی آقای گل، در انتظار شروع لیگ

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل پدیده مشهد در اولین هفته رقابت های لیگ برتر در حال پیگیری است.

 

در تمرین روز گذشته یکی از بهترین و آماده ترین نفرات این تیم علی علیپور بود. مهاجم جوان سرخپوشان در بخش های بازی تحت فشار و فوتبال درون تیمی موقعیت های زیادی را مقابل چارچوب دروازه ها پیدا کرد و با دقتی مثال زدنی اکثر توپ ها را تبدیل به گل کرد.

 

همچنین در بخش ارسال های کوتاه و بلند از کناره ها علیپور گل های زیبایی به ثمر رساند که تشویق هواداران حاضر در سکوهای ورزشگاه شهید کاظمی را به همراه داشت. او شوت های دقیقی را روانه دروازه بیرانوند، رادوشویچ و درویش وند کرد و با ضربات سر تماشایی هم بارها این سه دروازه بان را مغلوب کرد.

 

آقای گل لیگ هفدهم حالا در آخرین روزهای باقی مانده تا شروع دوره بعدی لیگ برتر، نشان می دهد که از آمادگی بالایی برخوردار است و بی جهت نیست که همچنان امید اول برانکو برای خط حمله تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ به شمار می رود.علیپور به احتمال فراوان به همراه سیامک نعمتی خط آتش پرسپولیس در بازی اول لیگ مقابل پدیده را تشکیل خواهد داد. این زوج تقریبا یک نیم فصل کنار هم بازی کرده اند و امسال انتظار می رود که نعمتی هم در به ثمر رساندن گل های پرسپولیس بیش از پیش مشارکت داشته باشد. ضمن اینکه گادوین منشا دیگر مهاجم سرخپوشان است که در تمرینات پیش فصل عملکردی بهتر از رقابت های لیگ فصل قبل داشته و به شدت مترصد فرصتی است تا دوباره خودش را به برانکو اثبات و به ترکیب اصلی تحمیل کند.

 

 

دیدگاه‌ها