کد خبر : 1540104 | 31 تیر 1397 ساعت 14:56 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد جذب مهاجم خارجی در حال بررسی است

فتحی: تیام و جپاروف تا 2 روز آینده به تهران می آیند

سرپرست جدید استقلال در شروع کارش قدم مثبتی برای این تیم برداشته و قرار است تیام و جپاروف تا 2 روز آینده در تهران حاضر شوند و مذاکرات خود را نهایی کنند.

فتحی: تیام و جپاروف تا 2 روز آینده به تهران می آیند

امیرحسین فتحی در مورد سفرش به ترکیه به "ورزش سه" گفت: سفر به ترکیه یک سفر بسیار خوب در شروع کار بود و ما جلسات بسیار خوبی با کادر فنی و بازیکنان داشتیم ضمن اینکه بازی های دوستانه و تمرین های این تیم را از نزدیک تماشا کردیم.


او ادامه داد: ما در این مدت جلسات بسیار مثبتی با تیام و جپاروف داشتیم و مشکلی برای ادامه حضور آنها وجود ندارد. آنها احتمالا فردا یا حداکثر پس فردا به ایران می آیند تا مذاکرات خود را نهایی و در تمرینات شرکت کنند.


سرپرست جدید استقلال در مورد اینکه گفته می شود او موفق شده تخفیف خوبی از تیام و جپاروف بگیرد هم گفت: در مورد عدد و رقم و مبلغ هیچ کس جز من خبر ندارد و حتی آقای شفر هم نمی داند ما قرار است چه مبلغی را به آنها پرداخت کنیم. البته به محض عقد قرارداد با تیام و جپاروف ما مبلغ قراردادها را شفاف سازی خواهیم کرد. مطمئن باشید قرارداد ما با جپاروف و تیام معقول است و خبری از پول های نجومی نیست.


فتحی در مورد جذب یک مهاجم خارجی دیگر هم می گوید: بله درست است و آقای شفر این پیشنهاد را مطرح کرده اند. قرار است ما کیفیت فنی این بازیکنان و البته توان مالی باشگاه را بررسی کنیم و بعد در این باره تصمیم گیری کنیم.


سرپرست جدید باشگاه استقلال در مورد شایعه قهر غفوری هم می گوید: اصلا چنین چیزی نیست و غفوری عضله اش کش آماده است. با دکتر نوروزی هم صحبت کرده ام و او دارد  درمان می شود. در تیم ما قهر معنی ندارد و هر زمان پول برسد به آنها تقدیم می کنیم.


او در مورد شرایط برای جذب نیومایر هافبک آلمانی هم می گوید: هیچ بحثی در این باره نیست و در حضور بنده صحبتی از جذب این بازیکن نشده است.


فتحی در پایان در مورد جلسه با روزبه چشمی هم گفت: ما امشب با آقای چشمی جلسه می گذاریم و انشاالله مشکلی برای ادامه حضور ایشان در استقلال وجود ندارد.

دیدگاه‌ها