کد خبر : 1540110 | 31 تیر 1397 ساعت 15:06 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: باشگاه ها مکلف اند به تیم امید بازیکن بدهند

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد در صورت عدم همکاری باشگاه ها با تیم امید این باشگاه ها جریمه خواهند شد.

تاج: باشگاه ها مکلف اند به تیم امید بازیکن بدهند

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که تمرین روزآخر تیم امید تحت تاثیر غیبت 10 بازیکن قرار داشت رئیس فدراسیون فوتبال با یادآوری آنچه که سال گذشته برای باشگاه استقلال رخ داده بود و آنها در هفته اول از استفاده از سه بازیکن خود محروم شدند گفت: بسیاری از بازیکنان در اردو هستند اما گفتیم بازیکنان در یک مقطع هم در اختیار باشگاه‌ها باشند. مثلا الان استقلال در اردوست و حق دارد بازیکنان خود را در یک اردو در اختیار داشته باشد. مخصوصا با این وضعیت که آنها با بحران بازیکن روبرو هستند. ما باید تعامل کنیم اما وقت سفر به اربیل عراق که سه روز دیگر است همه به اردو می‌آیند و مکلف به دادن بازیکن هستند. به مسئولان تیم گفتم این مسئله را بپذیرند و بازیکنان مقداری با تاخیر بیایند.


فدراسیون فوتبال که با استخدام زلاتکو کرانچار قصد دارد به عنوان یک مدعی به بازی های المپیک 2020 توکیو صعود کنند نیازمند به همکاری باشگاه هاست. اگرچه تقویم باشگاهی همیشه باعث چالش بین مربیان باشگاهی و امید است. امروز حمید استیلی مدیر تیم امید هم در این باره ضمن درخواست مجدد از مربیان باشگاهی اینطورتوضیح داد: 40 سال است که این مشکلات وجود دارد و در صورت عدم نتیجه گیری فقط فوتبال ایران ضرر می‌کند. این در حالی است که برای نخستین بار با بازیکنان زیر 21 سال به بازی‌های آسیایی می رویم که همه این نفرات می‌توانند در المپیک هم بازی کنند.


مدیر تیم فوتبال امید در مورد اینکه آیا حسرت 44 ساله نرسیدن به المپیک به پایان می‌رسد، گفت: این اتفاق نیاز به کار تیمی و گروهی دارد و باید از همه پتانسیل‌ها استفاده کرد و از بازیکنان شهرستانی که دیده نشده‌اند هم بهره ببریم تا همراه با اندیشه های «زلاتکوکرانچار» که تا پایان المپیک 2020 قرارداد دارد، موفق شویم.

دیدگاه‌ها