کد خبر : 1540118 | 31 تیر 1397 ساعت 15:20 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام مهدی تاج

تمدید قرارداد کی روش بدون شرط قهرمانی

رییس فدراسیون فوتبال می گوید تمدید قرارداد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هنوز نهایی نشده است.

تمدید قرارداد کی روش بدون شرط قهرمانی

به گزارش ورزش سه، مهدی تاج در این باره گفت: ‌از نظر ما کی‌روش سرمربی موفقی است و فدراسیون هم از مذاکره با او رضایت دارد. ما مذاکراتی قبل از جام جهانی در ایران و ترکیه با او برگزار کردیم و آن موقع اصلا نتیجه تیم ملی در جام جهانی مشخص نشده بود. ما با او روی اندازه قرارداد و مبلغ آن تفاهم کردیم و همه چیز بین طرفین به صورت تفاهم انجام شد اما این که قرارداد به صورت مبادله شده باشد هنوز این اتفاق نیفتاده است. در مورد اخبار مختلفی که مطرح می‌شود ما به مسئولان مربوطه گفتیم این مسائل را گوش کنید و نه تائید و نه تکذیب انجام ندهید. اجازه بدهید رسانه‌ها کار خودشان را انجام دهند. ما اعتقاد داریم خواهان کی‌روش هستیم و این مسئله به نفع ما هست و خیلی به مسائل دیگر گوش نمی‌دهیم. اگر فدراسیون این صبوری را نداشت نمی‌توانستیم به نتایج خوب برسیم. ما صبوری می‌کنیم و همین باعث شده نتایج خوبی با کی‌روش کسب کنیم.


او در مورد مشکلات مالی فدراسیون فوتبال در راه آماده سازی تیم ملی در جام ملت ها هم می گوید: باید بپذیریم که ما مشکلات مالی در برگزاری مسابقات داشته‌ایم و از سوی دیگر بحث بر سر سربازان فوتبال هم وجود دارد. قبل از اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا در استرالیا دیدید که 4 بازیکن نتوانستند برای تیم ملی به میدان بروند حال شما تصور کنید به یک باره در آستانه مسابقات به کی‌روش بگویند 7-8 بازیکن تیم ملی سرباز هستند و نمی‌توانند به مسابقات بروند.


وی افزود:  مورد دوم این است که حقوق کی‌روش از عید امسال به حساب او واریز نشده است. البته ما پول او را داشته‌ایم و تبدیل به دلار هم شده اما به حساب او می‌رفت و برمی‌گشت. بدتر اینکه حساب این مربی را هم در سوئیس بسته‌اند و حرف او این است که فرض کنید من با شما قرارداد امضا کرده‌ام شما چگونه می‌خواهید پول من را پرداخت کنید؟ اینها چیزهایی است که بر سر راه ما قرار دارد و مردم و رسانه‌ها زیاد نباید در فکر این مسائل باشند و فدراسیون باید این مشکلات را حل کند.

 

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ با این سوال که آیا کی روش برای تمدید قرارداد باید تضمینی بابت قهرمانی در جام ملت ها بدهد یا نه هم گفت: من این مسئله را در رسانه‌ها خواندم ولی هیچ شرطی برای قهرمانی از کی‌روش نگرفتم. ما شرطی نگذاشتیم چون او را می‌شناسیم و وقتی این همه در مورد قراردادها و سربازها جدل می‌کنیم و رایزنی داریم معنی‌اش این است که برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. باز هم تاکید می‌کنم من شرطی برای قهرمانی در قرارداد کی‌روش نداشتم و ان‌شالله در ادامه باز هم با هم صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها