کد خبر : 1540132 | 31 تیر 1397 ساعت 15:15 | 67.1K بازدید | 0 دیدگاه

سامان بعد از جام جهانی هم می درخشد

چرا کی روش از قدوس استفاده نکرد؟

مهاجم تیم ملی ایران و اوسترشوند در بازگشت از جام جهانی نیز روند درخشانش را در باشگاهش نشان داد تا ثابت شود او شایستگی حضور بیشتری در ترکیب تیم ملی درروسیه بوده است.

چرا کی روش از قدوس استفاده نکرد؟

به گزارش" ورزش سه" سامان قدوس با وجود اینکه یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی بود اما خیلی کم از سوی کارلوس کی روش به بازی گرفته شد. او در این جام در مجموع 29 دقیقه برای تیم ملی به میدان رفت و به نظر این سهم کافی برای توانایی های سامان از 270 دقیقه بازی ایران در جام جهانی نیست. او در اولین بازی تیم ملی برابر مراکش در دقیقه 85 به جای علیرضا جهانبخش  به بازی آمد و تاثیرگذاری اش یک گل بود. او در آخرین دقایق بازی یک خطای عالی در گوشه هجده قدم گرفت و سانتر حاج صفی تبدیل به تنها گل ایران شد.


در بازی دوم برابر اسپانیا نیز در دقیقه 86 به جای وحید امیری به میدان آمد و در سومین بازی کمی زودتر و از دقیقه 70 باردیگر جانشین جهانبخش شد. شش دقیقه بعد از حضورش و فشاری که از سمت راست روی دروازه پرتغال آمد صاحب یک ضربه پنالتی شدیم و تک گلمان را زدیم. او روی شانس بزرگ و آخرین شوت به دروازه ایران در جام جهانی نیز نقش اصلی را داشت.  او ضربه سر آزمون را با یک استپ فوق العاده به فضای مناسب برد تا از آن شوت های خاص خودش بزند اما ضربه او به دفاع برخورد کرد و به طارمی رسید و آن فرصت استثنائی صعود به مرحله بعدی جام جهانی از دست رفت.


قدوس با وجود تنها 29 دقیقه بازی در جام جهانی در بازگشت به سوئد و در سه بازی پیاپی توانست 4 گل برای تیم باشگاهی اش به ثمر برساند و با 8 گل در صدرجدول گلزنان سوئد قرار بگیرد. او می تواند در پایان این فصل از رقابت های باشگاه های سوئد یکی از مهره های جذاب نقل و انتقالات اروپا باشد. سامان اگر در جام جهانی بیشتر بازی می کرد شاید تیم ملی ایران در بخش تهاجمی بهتر می توانست عمل کند همانطور که او در 29 دقیقه حضورش در ترکیب تیم ملی در مجموع سه بازی روی سه شوت تیم ملی به سمت دروازه حریف نقش اساسی داشته است. شاید اگر آن ضربه عالی او که به طارمی رسید در آخرین دقایق بازی با پرتغال تبدیل به گل می شد و تیم ملی به مرحله بعد می رفت قدوس می توانست نقش بیشتری در ترکیب تیم کی روش پیدا کند.

دیدگاه‌ها