کد خبر : 1540185 | 31 تیر 1397 ساعت 18:34 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

کنار زمین سر و صدا نمی‌کنم

عزیزی: خودم را فریب نمی‌دهم، کار سختی داریم

سرمربی سپیدرود معتقد است تیمش به دلیل حواشی مدیریتی فرصت طلایی پیش فصل را از دست داده است.

عزیزی: خودم را فریب نمی‌دهم، کار سختی داریم

به گزارش "ورزش سه"، خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود درباره شایعه تعطیلی تمرینات تیمش به دلیل اعتراض بازیکنان به دلیل وصول نشدن مطالبات فصل قبل به خبرنگار ما گفت: واقعیت این است که مدیران تیم هنوز در عمل به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان موفق نبودند. آنها علی رغم تلاش هایی که داشتند نتوانستند مطالبات بازیکنان که از فصل قبل باقی مانده را پرداخت کنند. 


او ادامه داد: بازیکنان ما کاملا حق دارند و هیچ توجیهی اعم از وضعیت بد اقتصادی کشور و مسایلی از این دست قابل قبول نیست. اما اینکه بازیکنان اعتصاب کرده باشند و یا تمرین نکنند خبر کذب است چرا که من هم اکنون سر تمرین هستم و با حضور همه بازیکنان در حال مرور برنامه های تاکتیکی مان هستیم. 


عزیزی با اشاره به از دست دادن فرصت طلایی پیش فصل به دلیل مسایل مالکیت تصریح کرد: ما دقیقا سه هفته است که تمرینات خودمان را آغاز کرده ایم و در این مدت اصلا تمرکز نداشتیم. بدنسازی خوبی انجام ندادیم. سایپا رقیب هفته اول ما اما ۶ هفته تمرینات منظم داشته و با حفظ شاکله اصلی تیمش حالا رقیب سرسختی در گام اول برای ما به حساب می آید.


وی افزود: علی دایی بازیکن بزرگ تاریخ مملکت ما بوده و در مقام سرمربی هم افتخارات زیادی دارد. اما من برخلاف علی آقا ترجیح می دهم کنار زمین نباشم و روی نیمکت بنشینم و بیشتر بازی را تماشا کنم. ما کنار خط آقای اقبلی را خواهیم داشت.


سرمربی سپیدرود در پاسخ به این سوال که آیا برف رشت را خواهد دید یا نه گفت: من خودم را فریب نمی دهم. تیم ما شرایط سختی دارد و مطمئن هستم در هفته های نخست دچار مشکل خواهیم شد. ما دو بازی اول مان در لیگ برتر نیز بازی های سختی است. اینها را می گویم تا هواداران بدانند من با آنها روراست هستم و صادقانه حرف می زنم. تیمی که تنها ۲۰ روز تمرین کرده و این همه حواشی داشته برای شکل گرفتن نیاز به زمان و آرامش دارد.


عزیزی درباره شرایط بازی اول تیمش مقابل سایپا خاطرنشان کرد: درست است که مشکلات زیادی داریم ولی به هیچ عنوان تیم از پیش بازنده نیستیم. اختلاف فنی ما و سایپا آنقدر نیست که برای کسب نتیجه ناامید باشیم. بچه ها با همه توان به مصاف سایپا خواهند رفت و شک نکنید از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها