کد خبر : 1540248 | 01 مرداد 1397 ساعت 10:37 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

از تجربیات تارتار استفاده می کنیم

سیف‌اللهی: توقعات از پارس جنوبی بالا رفته است

هافبک سرعتی پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد تیمش در لیگ هجدهم نتایج خوبی به دست آورد.

سیف‌اللهی: توقعات از پارس جنوبی بالا رفته است

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم پارس جنوبی جم با وجود اینکه بازیکنان زیادی را نسبت به فصل گذشته از دست داده اما مهدی تارتار تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را دور هم جمع کرده تا بتواند  در لیگ هجدهم هم نتایج خوبی بگیرد.


روح الله سیف اللهی هافبک باتجربه پارس جنوبی درباره شرایط تیمش عنوان کرد: ما تمرینات خیلی خوبی را در اردوی پیش فصل پشت سر گذاشتیم و بازی های تدارکاتی پرتعداد و مطلوبی داشتیم. شرایط خوبی داریم و آماده شروع یک فصل هیجان انگیز هستیم.


وی ادامه داد: فصل گذشته هیچ کس فکر نمی‌کرد پارس جنوبی مدعی باشد ولی آقای تارتار جایگاه بسیار خوبی برای ما رقم زد و سال گذشته رده پنجم ایستادیم. توقع‌ها از ما بالا رفته و قطعا تلاش می‌کنیم که از سال گذشته بهتر باشیم.


هافبک پارس جنوبی درباره دیدار با فولاد خوزستان تاکید کرد: گرمای شهر اهواز روی روند این بازی تاثیرگذار است و امیدواریم با تلاش بازیکنان و اندیشه‌های کادرفنی فصل را با پیروزی آغاز کنیم.


سیف اللهی درباره شرایط خودش نسبت به فصل گذشته گفت: من با اینکه در نیم فصل به تیم اضافه شده بودم، در اکثر بازی‌ها حضور داشتم و تنها یک یا دو دیدار را به دلیل مصدومیت جزیی از دست دادم. کادرفنی از عملکردم راضی بودند و ارتباط خیلی خوبی با تماشاگران داشتیم. شهر جم مردم خیلی خوب و خونگرمی دارد که امیدواریم همچنان از ما حمایت کنند و در بازی اول هم به ورزشگاه بیایند.


سیف اللهی در پایان افزود: مهدی تارتار مربی بسیار زحمتکش و خوبی است. چند ماهی است که با ایشان همکاری دارم و می بینم که چقدر تلاش می‌کند که انگیزه را به جوانان منتقل کند. تیم یکدستی داریم که از تجربیات ایشان درس می‌گیرند.

دیدگاه‌ها