کد خبر : 1540263 | 01 مرداد 1397 ساعت 10:27 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا رویس با وجود آن همه پیشنهاد در دورتموند ماند؟

مارکو رویس می‌خواهد اسطوره‌ی دورتموند شود

مارکو رویس، ملی‌پوش آلمانی و ستاره‌ی دورتموند در مصاحبه با شبکه‌ی ESPN از دلایل خود برای تمدید قراردادش با بوروسیا دورتموند گفت. رویس می‌گوید قصد دارد در دورتموند سیمای تیم باشد.

مارکو رویس می‌خواهد اسطوره‌ی دورتموند شود

به گزارش ورزش سه، مارکو رویس در ماه مارس، پیش از آنکه مهلت قرارداد قبلی‌اش به پایان برسد، با اینکه تعداد زیادی از باشگاه‌های برتر دنیا خواهان به خدمت گرفتنش بودند قرارداد خود با دورتموند را تا سال 2023 تمدید کرد.  


رویس 29ساله در مصاحبه با شبکه‌ی ESPN انگیزه‌های خود از ماندن در دورتموند را توضیح داده و گفت:" من قابلیت و پتانسیل باشگاه را می‌بینم و به آن اعتقاد دارم. من اعتقاد دارم که این باشگاه می‌تواند خود را بازسازی کرده و در مسیر جدیدی به حرکت ادامه دهد".


رویس 29ساله در فصل پیش رو برای زردپوشان دورتموند نقش مهمی بازی خواهد کرد. او در واقع سیمای دورتموند خواهد و ممکن است بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد. 


رویس در مصاحبه‌ی خود گفت:" فکر می‌کنید نمی‌خواهم چیزهای جدید یاد بگیرم ؟ با یک فرهنگ جدید، لیگ جدید و زبان جدید آشنا بشوم ؟ با بازیکنان جدید و یک شهر جدید آشنا بشوم ؟ ". ملی‌پوش آلمانی به همه‌ی این سوالها تنها یک پاسخ می‌دهد : بوروسیا دورتموند. 


رویس که به همراه مانشافت خیلی زود از جام جهانی روسیه حذف شد حالا به همراه دورتموند در اردوی پیش‌فصل آمریکا به سر می‌برد. هر چند سرمربی جدید دورتموند لویسن فاور اعلام کرده که از رویس در دو بازی تیمش در رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ، در مقابل لیورپول و بنفیکا استفاده نخواهد کرد. 


منبع : اشپورت1  مترجم : آرش جلال منش

دیدگاه‌ها