کد خبر : 1540331 | 01 مرداد 1397 ساعت 14:22 | 71.3K بازدید | 0 دیدگاه

از ریبری تا امباپه

هفت ستاره ای که به پرز پاسخ منفی دادند

به نظر می رسد که تابستان امسال نیز برای رئال بدون خرید کهکشانی سپری خواهد شد.

هفت ستاره ای که به پرز پاسخ منفی دادند

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه طوفانی برای رئال و هوادارانش سپری شده و دیگر امیدی به آمدن یک فوق ستاره نیز حس نمی شود. پس از استعفای زیدان، کمتر کسی تصور می کرد که پرز به رونالدو نیز اجازه رفتن بدهد اما به ساده ترین شکل ممکن، مجوز جدایی فوق ستاره پرتغالی به یوونتوس صادر شد و پس از 9 سال، حالا رئال بازیکنی در میان 5 ستاره برتر دنیا ندارد.

 

 

1300159

 

 

به نظر می رسد که استراتژی رئالی ها از جذب ستاره های کهکشانی به جذب ستاره های آینده داری چون وینیسیوس و رودریگو تغییر کرده است. ریسک بزرگی که باید دید در نهایت جواب خواهد داد یا خیر.

 

آخرین خرید شبه کهکشانی رئال به سال 2014 بر می گردد که خامس به عنوان آقای گل جام جهانی برزیل با قراردادی به ارزش 85 میلیون یورو جذب شد و پس از آن دیگر شاهد خرید بزرگ و پر سرو صدا از سوی رئال نبوده ایم. برعکس، تیم هایی چون بارسا، پی اس جی، سیتی و یونایتد بوده اند که صیدهای بزرگی از بازار نقل و انتقالات داشته اند.

 

 

1295431

 

 

هفته گذشته بود که امباپه و نیمار، دو کهکشانی بازار، هر دو به فاصله کمی اعلام کردند که در پی اس جی خواهند ماند و به پیشنهاد رئال پاسخ منفی دادند. پرز سال 2013 نیز در جذب نیمار ناکام مانده بود و سال گذشته امباپه نیز به فهرست بازیکنانی که در سالیان اخیر فلورنتنیوپرز در جذب شان ناکام مانده اضافه شد.

 

 

1304110

 

 

سال 2009 ابتدا ریبری بود که به جای رئال قراردادش با بایرن را تمدید کرد تا پرز در جذب او ناکام بماند. دو سال بعد سرخیو آگوئرو ترجیح داد اتلتیکو را به مقصد سیتی ترک کند تا اینکه بخواهد راهی رقیب همشهری یعنی رئال شود. سال 2013 پرز نه در جذب نیمار و نه در جذب لواندوفسکی نتوانست توفیقی پیدا کند. سال 2015 دخیا به رئال پاسخ مثبت داد ولی تاخیر در ارسال مدارک باعث عدم این انتقال شد و همین بازیکن در سه سال گذشته ماندن در یونایتد را ارجح تر از جدایی دانسته است.

 

 

1286289

 

 

دو سال پیش نیز رئال مادرید برای جذب ستاره ای چون پوگبا اقدام کرد اما او در نهایت به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت داد.

 

 

دیدگاه‌ها