کد خبر : 1540340 | 01 مرداد 1397 ساعت 14:58 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

ترکیب های احتمالی آ اس رم برای فصل جدید

تا به اینجای فصل نقل و انتقالات تابستانی، شاهد تغییرات زیادی در تیم سرخپوش پایتخت ایتالیا بوده ایم.

ترکیب های احتمالی آ اس رم برای فصل جدید 

به گزارش "ورزش سه"، در این تابستان کریستیانو رونالدو با انتقال به یوونتوس کار آن ها را سخت خواهد کرد. گرگ های ایتالیا با تدابیری تلاش خواهند کرد که اسکودتو را در آخر فصل برنده شوند. آن ها تغییرات زیادی را در تیم خود ایجاد کردند و به نوعی می توان گفت که به جوان گرایی روی آورده اند.

از بزرگترین نقل و انتقالات آن ها می توان به فروش الیسون و راجا ناینگولان اشاره کرد. البته آن ها کلایورت جوان و پاستوره را نیز خریداری کردند. با این اوصاف باید دید که اوزبیو دی فرانچسکو در این فصل چگونه ترکیب خود را خواهد چید. در این مقاله 3 ترکیب احتمالی از سوی او را بررسی خواهیم کرد.

 

 

1321790

 


1.ترکیب روز بازگشایی سری آ


رمی ها در این فصل حتی اگر از خرید های خود نیز استفاده نکنند می توانند یکی از قوی ترین ترکیب های سری آ را داشته باشند. با رفتن الیسون دروازه بان آن ها آنتونیو میرانته می تواند باشد که در این تابستان از بولونیا خریداری کردند. این دروازه بان در بولونیا 87 بازی انجام داده است و تجربه کافی جهت بازی در دروازه رم را دارا است. جلوتر از او دو مدافع تنومند قرار دارند یعنی کاستاس مانولاس و فدریکو فازیو که هردو توانایی های خود را در بازی مقابل با کاتالان ها به نمایش گذاشتند.

دفاع های کناری،کولاروف و فلونزی خواهند بود که واقعا موثر هستند. حتما ضربات ایستگاهی کولاروف را دیده اید که واقعا استادانه هستند.اما در دفاع آن ها، فازیو مقداری کند نشان می دهد. در جلوتر و در نقش هافبک،کاپیتان ده روسی بازی خواهد کرد که او نیز در وسط زمین نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. در کنار او برایان کریستانته قرار خواهد داشت که توانایی و انرژی،جهت حمله کردن را،به تیم می بخشد.  

اما خط حمله فوق العاده آن ها که میتواند از جمله بهترین های سری آ باشد. خاویر پاستوره در نقش هافبک تهاجمی مسئولیت مهمی بر عهده دارد و او باید با خلاقیت بازی کند تا موقعیت هایی را به وجود آورد. مثلث تهاجمی آن ها،ادین ژکو،فوق ستاره اهل بوسنی،استفان الشراوی جوان و خوش تکنیک و دیگو پروتی خواهد بود. 

 

 

1321789

 


2.ترکیب خیالی


اگر شایعاتی که درباره نقل و انتقالات است درست پیش برود، رم از قوی ترین ها خواهد بود.  اولین تغییری که مشاهده خواهید کرد،وجود اولسن درون دروازه جیالوروسی خواهد بود.که در جام جهانی در دروازه سوئد نیز خوب بود. درست است که او در حدی کمتر از الیسون خواهد بود اما با کمی تجربه می تواند  در آینده با او برابری کند. جلوتر شاهد حضور یک دفاع باهوش مانند ایوان مارکانو خواهیم بود که از خوان ژسوس بسیار قابل اطمینان تر است.  

همراه او مانولاس،کولاروف و فلونزی قرار خواهند داشت. در خط میانی آن ها شاهد حضور کوین استروتمن خواهیم بود. البته همراه استروتمن کریستانته حضور خواهد داشت که انرژی بخش بازی است. اما در جلوی او سه تا از بهترین و جذاب ترین بازیکنان سری آ را مشاهده خواهید کرد.

 در سمت چپ، کلایورت جوان و پر طرفدار حضور خواهد داشت و هافبک تهاجمی مانند ترکیب قبل،خاویر پاستوره خواهد بود و اما تنها تغییری که اکنون تمامی طرفداران رم خواستار آن هستند آمدن مالکوم به تیم است.  به نظر می رسد این بازیکن برزیلی بوردو را ترک کند و اکنون رم با فروش الیسون می تواند با مقداری پول او را جذب کند. او در فصل قبل در بوردو واقعا عالی بود و  12 گل و 7 پاس گل را به نام خود ثبت کرد.

 

 

1321788

 


3. جوان گرایی
میدانیم که رم تیمی نسبتا جوان است و بازیکنانی جوان دارد. اگر رم بازیکنان جوان را به یک ترکیب تبدیل کند آن ها با کسب تجربه جز بهترین ها خواهند شد. در دروازه دانیل فوزاتو قرار خواهد داشت که دروازه بان جوان و کم تجربه ای است.

در جلوتر مانولاس باتجربه خواهد بود در کنار او،ویلیام بیاندا 18 ساله  قرار خواهد گرفت. در دفاع راست مدافع هلندی،ریک کارسدروپ قرار دارد که فصل قبل از فاینورد به رم پیوست. در دفاع چپ این لوکا پلگرینی جوان و 22 ساله خواهد بود که جای کولاروف را خواهد گرفت. در جلوتر کریستانته قرار خواهد داشت که در خط هافبک بسیار مهم خواهد بود همچنین شاهد حضور لورنزو پلگرینی جوان و 22 ساله خواهیم بود که به نظر می رسد از ستارگان آینده دنیای فوتبال خواهد بود.

در سمت چپ، جاستین کلایورت 18 ساله،جای استفان الشراوی را در تیم خواهد گرفت. و اما خرید جدید باشگاه رم،بازیکنی که در دینامو زاگرب درخشد تا در این تابستان به جمع گرگ ها بپیوندد یعنی آنته کوریچ. او در نقش یک هافبک تهاجمی بازی خواهد کرد و در سمت راست بازیکن ترک باشگاه رم و درخشان در پست خود یعنی چنگیز اوندر را خواهیم دید که می تواند با سرعت و تکنیک خوب خود بدرخشد.

مهاجم نوک پاتریک شیک خواهد بود که در 32 بازی در سری آ در سن 22 سالگی 11 گل را به ثمر رسانده و می تواند خود را در تیم اثبات کند. در این ترکیب جوان در هر پستیک بازیکن جوان و با استعداد خواهد بود و این فوق العاده است.

 

منبع:اسکواکا
ترجمه:امیررضا ایمانی 

دیدگاه‌ها