کد خبر : 1540376 | 01 مرداد 1397 ساعت 17:36 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

خلعت با ردای قرمز به دنبال پایان ناکامی (عکس)

هافبک سابق پرسپولیس تهران در اولین دیدار خود در لیگ هجدهم برابر شاگردان برانکو قرار می‌گیرد و به دنبال پایان دادن به ناکامی‌های خود است.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار افتتاحیه هجدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال، روز پنجشنبه تیم پرسپولیس تهران در شهر مشهد مقدس به مصاف پدیده می‌رود و دیداری حساس را با حریف خود برگزار می‌کند. حضور یحیی گل‌محمدی و محمدرضا خلعتبری در تیم پدیده جذابیت‌های این بازی را دو چندان کرده است. سرمربی این تیم در سال‌های نه چندان دور پیراهن قرمزپوشان را به تن کرد و حتی در مقطعی هدایت این تیم پرطرفدار را بر عهده گرفت. خلعتبری هم در زمان حضور علی دایی در پرسپولیس به این تیم پیوست و نمایش‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشت اما خیلی زود و پس از گذشت نیم فصل از جمع سرخ پوشان جدا شد و راه دیگری را طی کرد.


وی که پس از جدایی از پرسپولیس با پیراهن‌ تیم‌هایی مانند سپاهان و سایپا برابر قرمزپوشان قرار گرفت هرگز برابر تیم سابق خود ندرخشید و اغلب به دلیل رفتار خود مورد غضب هواداران پرسپولیس قرار گرفت. خلعتبری فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت مقابل قهرمان ایران قرار گرفت اما نتوانست کار خاصی برای پدیده انجام دهد.


حالا هافبک سرعتی تیم پدیده در اولین دیدار خود برابر تیم سابقش قرار می‌گیرد و به دنبال این است با درخشش برابر پرسپولیس خاطرات تلخ فصل گذشته را از بین ببرد و به دنبال تکرار روزهای خوش خود باشد.

 

1321821

دیدگاه‌ها