کد خبر : 1540383 | 01 مرداد 1397 ساعت 18:54 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

نارضایتی والورده از مدیران ورزشی بارسلونا

جدایی پائولینیو و عدم جذب گریزمان باعث شده است تا ارنستو والورده چندان از عملکرد تیم مدیریت ورزشی بارسا(پپ سگورا و آبیدال) رضایت نداشته باشد.

نارضایتی والورده از مدیران ورزشی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا به اینجای نقل و انتقالات توانسته آرتور ملو و لانگله را در پست هافبک و دفاع میانی به خدمت بگیرد و در تلاش است تا ویلیان و رابیو را نیز به خدمت بگیرد. انتقال هایی که دشواری خاص خود را خواهند داشت.

 

 

1321831

 

 

والورده، سرمربی بارسا در دومین سال حضورش روی نیمکت این تیم، بازهم کمترین مشارکت را در نقل و انتقالات داشته است. دقیقا بر خلاف نقشی که گواردیولا و انریکه داشتند و به نوعی نظارت مستقیم آنها بر تیم مدیریت ورزشی محسوس بود.

 

طبق ادعای مارکا، والورده از این موضوع رضایت چندانی ندارد. او معتقد است که اگر نقش او در نقل و انتقالات بیشتر بود، می توانست مانع جدایی پائولینیو شود و یا حتی می توانست گریزمان را به آمدن به بارسا متقاعد کند. پائولینیو سال گذشته بازیکن مطمئنی برای والورده محسوب می شد و در بازی هایی که به میدان رفت نیز درخشان ظاهر شد اما در نهایت تصمیم گرفت به گوانگژو بازگردد.

والورده همچنین حساب خاصی روی گریزمان باز کرده بود و قصد داشت با او، مسی و گریزمان، تیمی هجومی تر از همیشه را روانه میادین کند.

دیدگاه‌ها