کد خبر : 1541928 | 08 مرداد 1397 ساعت 01:00 | 93.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای آغاز عصر جدید در یووه

سی آر سون وارد تورین شد

کریس رونالدو، ستاره جدید یوونتوس، برای آغاز رسمی حضورش در این تیم و حضور در تمرینات بیانکونری، امشب وارد تورین شد.

سی آر سون وارد تورین شد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی به دلیل حضور در جام جهانی، زمان بیشتری نسبت به هم تیمی هایش در تعطیلات به سر برد اما با پایان این مدت، به تورین پرواز کرد.

گروهی از هواداران یوونتوس برای ثبت لحظه ورود رونالدو، خود را به فرودگاه رسانده بودند تا بتوانند تصاویر تازه ای از ستاره 120 میلیون یورویی شان ثبت کنند.

در این سفر، خانواده رونالدو از جمله فرزندانش و تعدادی از نمایندگانش نیز حضور داشتند. این در حالی است که یوونتوسی ها در حال حاضر در تور ایالات متحده به سر می برند.

رونالدو که نتوانست با تیم ملی پرتغال از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند و با شکست در این مرحله از دور رقابت ها کنار رفت، در این مدت علاوه بر سپری کردن تعطیلات در کنار خانواده اش، در فعالیت های تبلیغاتی هم حضور داشت.

او که برای تبلیغ برند CR7 به چین سفر کرده بود، با استقبال پرشور هزاران فوتبال دوست چینی روبرو شد. رونالدو از فردا در تمرینات یووه حضور پیدا خواهد کرد اما او در دیدار مقابل رئال مادرید در اینترنشنال چمپیونزکاپ به میدان نخواهد کرد. انتظار می رود اولین بازی رسمی او برای یووه، اولین دیدار فصل جدید سری آ مقابل کیه وو باشد.

 

1323312

 

1323313

 

1323311

دیدگاه‌ها