کد خبر : 1541975 | 08 مرداد 1397 ساعت 11:23 | 169.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال به هیچ وجه نمی خواست من را از دست بدهد

رسمی: مجید حسینی شماره 5 ترابزون در فصل 2018

مجید حسینی مدافع جوان و ملی پوش استقلال لحظاتی پیش به عنوان بازیکن ترابزون اسپور به خبرنگاران معرفی شد.

رسمی: مجید حسینی شماره 5 ترابزون در فصل 2018

به گزارش "ورزش سه"، حسینی بعد از اعلام خبررسمی باشگاه در توییتر درست مثل وحید امیری و راس همان ساعت با پیراهن آبی و قرمز تیم جدیدش در این نشست حاضر شد و همراه معاون نقل و انتقالات باشگاه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


حسینی در این نشست با زبان فارسی به سوالات جواب می داد و یک مترجم جواب های او را برای خبرنگاران ترجمه می کرد. او در ابتدای صحبت هایش از پیوستن به ترابزون اعلام خوشحالی کرد و گفت باشگاه استقلال به هیچ وجه قصد نداشته وی را از دست بدهد.

 

1323375


حسینی در این نشست که در ساحل رودخانه و زیر نم نم باران برگزار شد، درباره قراردادش با ترابزون گفت: من باتوجه به شرایط قراردادم و بندی که در آن داشتم باید زودتر تیم آینده ام را انتخاب می کردم. چند پیشنهاد اروپایی داشتم اما ترجیح دادم به ترابزون بیایم چون فکر می کردم از اینجا بهتر می توانم به باشگاه های اروپایی بروم.


جالب اینکه معاون باشگاه ترابزون از خبرنگاران خواست درباره مساله استقلال سوالی از حسینی نپرسند. حسینی بعد از پاسخ دادن به سه سوال پایان نشست مطبوعاتی اش را با نمایش پیراهن شماره 5 مقابل عکاسان و کنار یک قایق کروز به پایان رساند. مشخص نیست که چه توافقی بین باشگاه استقلال و ترابزون صورت گرفته اما ظاهرا طرف ترک با پرداخت 300 هزار دلار و سهیم کردن باشگاه در قراردادهای بعدی این بازیکن رضایت وی را صادر کرده است. البته دراین مورد خبر رسمی اعلام نشده است.

 

1323374

 

صالح اوغلو در میانه های مراسم معارفه وقتی سئوالات خبرنگاران ترکیه ای پیرامون مشکلات در راه انتقال اوج گرفت از آنها خواست با توجه به روابط حسنه ای که این باشگاه با طرف ایرانی(استقلال) پیدا کرده است وارد جزئیات نشوند.

 

1323371

دیدگاه‌ها