کد خبر : 1542290 | 09 مرداد 1397 ساعت 15:21 | 264.4K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام امیرحسین فتحی

تبریزی و نویمایر استقلالی شدند

بالاخره بعد از مدت ها حرف و حدیث باشگاه استقلال توانست با دو بازیکن قرارداد امضا کند.

تبریزی و نویمایر استقلالی شدند

به گزارش ورزش سه، امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در مورد جذب نویمایر به سایت رسمی باشگاه استقلال: با پیشنهاد آقای شفر سرمربی تیم قراردادی را با نویمایر منعقد کردیم که دو ساله می باشد و برای سال دوم در صورت رضایت سرمربی این قرارداد ادامه می یابد.


با این شرایط نویمایر به احتمال فراوان از امروز در تمرین استقلال شرکت می کند تا خود را آماده بازی با ذوب آهن در هفته دوم کند. با توجه به کمبود بازیکن در استقلال احتمال اینکه این بازیکن در بازی با ذوب آهن دقایقی برای آبی ها به میدان برود وجود دارد. 

 

1323616


نویمایر از تیم کاظم پاشا ترکیه به استقلال آمده است و قرار است او با حضور در جمع آبی ها جانشین سرور جپاروف در ترکیب این تیم بشود. 


فتحی همچنین در مورد جذب مرتضی تبریزی هم گفت: بعد از مذاکراتی که با باشگاه ذوب آهن داشتیم تبریزی نیز به استقلال پیوست و مراحل انتقال او به پایان رسید. قرارداد نامبرده نیز دو ساله بوده و طبق توافق با ذوب آهن این بازیکن بعد از بازی روز پنجشنبه به تمرینات استقلال ملحق می شود.

 

1323615


با این شرایط تبریزی هم به احتمال فراوان از روز شنبه در تمرین استقلال شرکت می کند تا خود را آماده بازی با تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر کند.

دیدگاه‌ها