کد خبر : 1542578 | 11 مرداد 1397 ساعت 00:41 | 62.1K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش: مهم بازی در لیگ انگلیس است

ستاره ایرانی برایتون امیدوار است هرچه زودتر به شرایط بازی و هماهنگی با هم‌تیمی‌های خود برسد و در لیگ برتر انگلیس بازی کند.

جهانبخش: مهم بازی در لیگ انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش، خرید جدید برایتون انگلیس در گفت‌وگو با سایت این باشگاه درباره حضور یک نیمه‌ای در دیدار تدارکاتی مقابل نیس فرانسه عنوان کرد: اولین و مهم‌ترین مسئله این است که برای دقایقی برای باشگاه جدیدم بازی کردم چون آخرین بار که در میادین حضور داشتم، همراه تیم ملی ایران در جام جهانی بود.

 

او ادامه داد: زمان زیادی برای آمادگی پیش فصل نداشتم و در این بازی کمی کارم سخت بود ولی حالا مهم‌ترین مسئله این بود که نخستین بازی فصل را انجام دهم؛ خیلی خوشحال هستم اما می‌خواهم آماده‌تر باشم و با محیط اطرافم بیشتر تطبیق پیدا کنم که این موضوع کمی زمان‌بر است و البته حضور پیدا کردن در زمین مسئله اصلی است.

 

مهاجم ایرانی برایتون در خصوص هماهنگی با بازیکنان در دیدار با نیس گفت: همه بچه‌ها و هم‌بازیانم خیلی خوب بودند و خوشبختانه سریع در تیم جا افتادم؛ تیم خیلی خوبی داریم و من تحت تاثیر آنها قرار گرفتم؛ البته کمی هم زمان می‌برد تا ما کمی بیشتر یکدیگر را بشناسیم و هماهنگ شویم.

 

جهانبخش اضافه کرد: می‌دانم که از الان تا ابتدای فصل لیگ برتر باید خیلی تلاش کنم تا به مرحله خوبی از آمادگی فیزیکی برسم که موضوع مهمی برای من است؛ می‌دانم مجبور هستم خیلی سخت کار کنم تا به حد آمادگی سایر بازیکنان تیم برسم.

 

او تصریح کرد: رسیدن به شرایط سایر بازیکنان برایتون، چالشی است که برای آن مشتاق هستم؛ ابتدای فصل برای من خیلی خوشایند بود؛ این میزان رقابت بین تیم‌ها نیز که هر ساله وجود دارد، برای من و بسیاری از بازیکنان خیلی هیجان انگیز است.

دیدگاه‌ها