کد خبر : 1542584 | 11 مرداد 1397 ساعت 01:45 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال1 (6)-(5)1 چلسی: پیروزی توپچی ها با درخشش چک

آرسنال در دیداری از سری رقابت های اینترنشنال چمپیونزکاپ موفق شد در ضربات پنالتی چلسی را شکست بدهد.

آرسنال1 (6)-(5)1 چلسی: پیروزی توپچی ها با درخشش چک

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان مائوریسیو ساری تا آخرین ثانیه های وقت های قانونی بازی را یک گل از حریف پیش بودند تا اینکه گل الکساندر لاکازت کار را به تساوی کشید. در ضربات پنالتی توپچی ها بهتر عمل کردند و به لطف درخشش پترچک که در جریان بازی هم یک ضربه پنالتی را گرفته بود، توانستند به پیروزی برسند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه آرسنال بود که آنتونی رودیگر با ضربه سر توانست ارسال سسک فابرگاس را تبدیل به گل اول بازی کند.

 

1323866

 

برتری آبی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و پس از اینکه موراتا یک موقعیت خوب را در دقیقه 9 از دست داد، این تیم در دقیقه 14، صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای هکتور بیرین روی هادسون اودوی بود که باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. موراتا پشت ضربه قرار گرفت اما شوت نه چندان جالب او را پتر چک با یک واکنش مناسب دفع کرد.

 

1323868

 

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این چلسی بود که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کرد ولی توپ دیگری در نیمه اول از روی خط دروازه ها عبور نکرد و شاگردان ساری با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و این چلسی بود که در دقیقه 57، صاحب اولین موقعیت جدی نیمه دوم شد ولی پدرو نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در ادامه چلسی 8 تعویض انجام داد و این فرصت در اختیار آرسنال قرار گرفت که بازی را در دست بگیرد. هرچه به پایان بازی نزدیک می شدیم، شدت حملات توپچی ها بیشتر می شد و این تیم سرانجام در دقیقه 90+3 به گل تساوی رسید. روی پاس خوب اوزیل، نلسون صاحب موقعیت شد و ارسال عرضی او را لاکازت با یک ضربه مطمئن، تبدیل به گل کرد تا بازی را با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

1323867

 

در ضربات پنالتی بازیکنان آرسنال عملکرد بهتری داشتند و هر 6 ضربه شان را تبدیل به گل کردند اما روبن لوفتوس چیک در مصاف با پتر چک ناکام ماند و به این ترتیب آرسنال به برتری رسید.

دیدگاه‌ها