کد خبر : 1543171 | 13 مرداد 1397 ساعت 09:52 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پافشاری رئیس بایرن روی انتقادهایش از ستاره آلمان

هوینس: یک کلمه از انتقادهایم از اوزیل را پس نمی گیرم

اولی هوینس که با انتقاد بسیار تند از مسوت اوزیل خبرساز شده بود، از انتقاد خود دفاع کرده و در عین حال اتهام نژادپرستی که به شخص او وارد شده است را به شدت تکذیب کرد.

هوینس: یک کلمه از انتقادهایم از اوزیل را پس نمی گیرم

به گزارش ورزش سه، هوینس که در شهر روتاخ- اگرن آلمان، جایی در نزدیکی اردوی تمرینی بایرن مونیخ، در یکی از برنامه‌های حزب سوسیال مسیحی آلمان شرکت کرده بود، در گفتگو با اشپورت1 گفت از انتقادهای تند و احساسی‌ای که درباره‌ی‌ اوزیل مطرح کرده بوده، حتی یک کلمه را پس نمی‌گیرد.

 

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت:" راستش را بخواهید به مطالبی که درباره‌ی این موضوع نوشته می‌شود خیلی توجه نمی‌کنم. همه‌ی کسانی که در آن مصاحبه حضور داشتند می‌دانند که انتقاد من به شخص مسوت اوزیل نبود، بلکه به مسوت اوزیلِ فوتبالیست بود. من در آن مصاحبه به هیچ وجه به موضوعاتی مثل نژادپرستی و ادغام مهاجرین اشاره نکردم. برای همین، به اینکه دیگران حرفهای من را هر طور که دلشان می‌خواهد تفسیر می‌کنند، اهمیت نمی‌دهم". 


هوینس در جریان اردوی پیش‌فصل بایرن مونیخ در آمریکا، درباره‌ی استعفای جنجالی مسوت اوزیل از تیم ملی آلمان گفته بود اوزیل سالها است که هیچ کمکی به تیم ملی آلمان نکرده و حالا واکنش‌هایی که نسبت به او ابراز می‌شود طبیعی است. او سالها است که مزخرف بازی کرده و حالا خود را پشت داستان اردوغان قایم می‌کند و گریندل، بیرهوف و یواخیم لو را مقصر می‌داند. 

 

هوینس در واکنش به جنجالهای ایجادشده درباره‌ی سخنانش گفت:" من هیچوقت به این فکر نکرده‌ام که اوزیل ریشه‌ی ترک‌تبار دارد، کجا به دنیا آمده و چه اعتقاداتی دارد. برای همین هیچکس نمی‌تواند نظر من را درباره‌ی این موضوع تغییر دهد.


رسانه‌ها با بال و پر دادن به این موضوع از آن یک بحث سیاسی ساخته‌اند و خیلی از سیاستمداران هم با اظهارنظرهای پوپولیستی به جنجال دامن زده‌اند، درحالیکه ماجرا چیز دیگری است. مساله خیلی ساده است. مساله‌ی اصلی این است که یک فوتبالیست با شرکت در ماجرای عکس اردوغان اشتباه کرده. او باید به همین خاطر عذرخواهی می‌کرد. اگر این اتفاق می‌افتاد، همه چیز روبراه می‌شد". 

 

منبع : اشپورت1

 مترجم : آرش جلال منش

دیدگاه‌ها