کد خبر : 1543522 | 14 مرداد 1397 ساعت 16:30 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

به انتخاب هفته نامه کیکر

کروس و هاینکس، بهترین های سال فوتبال آلمان

نشریه معتبر کیکر به سنت هر سال بهترین های فصل فوتبال آلمان را معرفی کرد.

کروس و هاینکس، بهترین های سال فوتبال آلمان

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس نظر خبرنگاران این هفته نامه معتبر، تونی کروس بهترین فوتبالیست سال و یوپ هاینکس نیز بهترین مربی سال فوتبال آلمان شد.

 

 

1324802

 

 

تونی کروس با رئال مادرید توانست برای سومین سال متوالی فاتح لیگ قهرمانان شود و مثل همیشه بازیکنی  موثر در ترکیب کهکشانی ها بود. یوپ هاینکس نیز توانست بایرن مونیخ را قهرمان بوندسلیگا کند هرچند که در جام حذفی و لیگ قهرمانان نتوانست توفیقی پیدا کند.

 

پس از کروس که با 185 رای در رتبه اول قرار گرفت، نیلس پترسون از فر ایبورگ و نالدو از شالکه به ترتیب با 39 و 38 رای دوم و سوم شدند.

 

کروس پس از انتخاب خود به عنوان بهترین فوتبالیست آلمان گفت:« کسب عنوان فوتبالیست سال آلمان افتخاری بزرگ است و چیزی است که به آسانی به دست نمی‌آید. این تأییدی بر مسیر مورد انتخاب شما به عنوان یک فوتبالیست و تصمیماتی است که اتخاذ کرده‌اید.»

 

 

1324803

 

 

یوپ هاینکس نیز گفت:« خیلی خوشحالم که از سوی روزنامه‌نگاران منتخب به عنوان برترین سرمربی سال آلمان انتخاب شدم، اما بیشترین تمجید را از کسانی می‌کنم که به من رأی ندادند چون مربیان جوان زیادی در بوندس‌لیگا هستند که شایسته کسب این عنوان هستند که یکی از آنها قطعاً کریستین اشترایش، سرمربی فرایبورگ است.»

دیدگاه‌ها