کد خبر : 1544866 | 20 مرداد 1397 ساعت 14:12 | 84.8K بازدید | 0 دیدگاه

آن تشویق ها در انتقالم تاثیر مستقیم نداشت

از کودکی رویای بازی در یوونتوس را داشتم

کریستیانو رونالدو بیش از انچه که در تصور هواداران رئال بود، از پیوستن به یوونتوس خوشحال است. او حالا بازی برای یووه را رویای کودکی خود می خواند.

از کودکی رویای بازی در یوونتوس را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، پس از 9 سال باورنکردنی در رئال مادرید، کسب تمام جام ها و ثبت انواع و اقسام رکوردها، رونالدو تصمیم گرفت تا به دوران خود در پرافتخارترین و معتبرترین باشگاه فوتبال دنیا پایان داده و راهی معتبرترین تیم ایتالیا شود.

یوونتوس حالا خانه رونالدو است و بسیاری منتظر شروع رقابت های سری آ و مشاهده بازی های فوق ستاره پرتغالی در پیراهن سیاه و سفید هستند.

 

 

1326188

 

 

رونالدو در مصاحبه با یوونتوس تی وی و در مورد انتقال تاریخی اش به یووه گفت:« بسیار خوشحالم و باید بگویم که بازی برای یوونتوس رویای کودکی من بود. همیشه دوست داشتم برای یوونتوس بازی کنم و حالا اینجا هستم. همه چیز زیبا و عالی به نظر می رسد و آماده ام تا همه جام ها را با یوونتوس ببرم.»

 

اینها شروع صحبت های رونالدو با تلویزیون یوونتوس است. اولین بازی او با پیراهن یوونتوس در زمین کیه وو خواهد بود.

رونالدو ادامه می دهد:« باید از تیفوسی های یووه تشکر ویژه ای داشته باشم. از من به طرز فوق العاده ای استقبال کردند. یوونتوس یکی از مهمترین باشگاه های دنیا و مهمترین باشگاه فوتبال ایتالیاست. به همین دلیل خوشحالم که در این تیم حضور دارم. انتخاب یووه برای من انتخاب آسانی بود. در تورین همه چیز باورنکردنی است.»

 

 

1318774

 

 

تشویق غیرمنتظره توسط یوونتوسی ها پس از گل قیچی برای رئال:« اینکه آن تشویق ها در انتقالم به یووه تاثیر مستقیم داشت، درست نیست. البته که موثر بود چون فهمیدم که اینجا رونالدو را خیلی دوست دارند ولی دلیل اصلی پیوستنم به یووه نبود. پیش از این سابقه نداشت در ورزشگاه حریف و پس از گلزنی تشویق شوم. حس من پس از آن اتفاق فوق العاده بود.»

 

سری آ:« امیدوارم هرچه زودتر بتوانم با شرایط فوتبال ایتالیا خودم را وفق دهم. البته اصلا نگران نیستم. این یک چالش جدید است و من همیشه اهل مبارزه هستم.»

 

دیدگاه‌ها