کد خبر : 1545178 | 21 مرداد 1397 ساعت 17:22 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: فوتبال نمی‌تواند مردم را از هم جدا کند

سرمربی پرسپولیس در حاشیه دیدار تدارکاتی امروز تیمش در خصوص تنش‌های چند روز اخیر صحبت کرد.

برانکو: فوتبال نمی‌تواند مردم را از هم جدا کند

به گزارش "ورزش سه"، برانکو که از پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان شرایط سخت و پرتنش را در تیمش شاهد بود در حاشیه تمرین امروز به صحبت در اینباره پرداخت.


برانکو در‌ ابتدای صحبت‌هایش گفت: تمرینات خوبی را طبق برنامه انجام دادیم. مشکل خاصی نداشتیم. مشکلات به شکلی نبود که قابل حل نباشد و همه ما جزیی از خانواده پرسپولیس هستیم. هم ما و هم بازیکنان تلاش‌مان این است که هرچه بیشتر هواداران را شاد کنیم و امیدوارم آنها نیز از ما حمایت کنند تا همچنان شاد باشیم.


وی در ادامه در خصوص حواشی چند روز اخیر تیمش گفت: من نمی‌دونم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. ما بعنوان تیم پرسپولیس کاملا ورزشی رفتار می‌کنیم و تحریک نمی‌کنیم. ما دوست داریم همه بازی‌ها برنده باشیم و از بازیکنانم بابت تلاش تشکر می‌کنم.اینقدر سنگ در زمین بود که شرایط عادی برای بازی وجود نداشت. مخصوصا بازیکنانی که در کناره‌ها حاضر بودند مدام مجبور بودند در وسط زمین بیایند تا مورد اصابت سنگ قرار نگیرند.

 

وی ادامه داد: فوتبال مقوله‌ای نیست که مردم را از هم جدا کند. من که وظیفه ندارم تعیین کنم که چه کسی مقصر است و این خبرنگاران هستند که باید پیگیر باشند و کار من فوتبال است.


برانکو در خصوص اینکه این اتفاقات به دلیل برخورد هواداران دو تیم پرسپولیس و فولاد در تهران شکل گرفته بود گفت: چه اتفاق خاصی افتاد؟ این برخورد و کری سالم بین هواداران فوتبال در همه جای دنیا وجود دارد. من نمیدانم چه کسی اول شروع کرده و چرا شروع کرده.

 

برانکو در ادامه صحبت‌هایش گفت: فوتبال برای شادی و نشاط جامعه است و اینکه یک شرایط خوب شکل دهد. همیشه برد و باخت خواهد بود. اما ما همه اینجا هستیم تا شرایط شادی بی پایان و همیشگی را شکل دهیم. همه با هم شاد باشیم همانطور که در جام جهانی شادی کردیم.

 

سرمربی پرسپولیس در واکنش به فضای آلوده محل تمرین این تیم گفت: این فضا خیلی مضر است. دیروز هم باشگاه واکنش نشان داد به این مساله و تماس داشتند با مسوولان این قضیه تا دیگر دودی به دلیل سوزاندن زباله‌ها شکل نگیرد.


وی در خصوص اینکه آیا امکان دارد با ادامه این شرایط محل تمرینات را تغییر دهد گفت: چطور باید تغییر دهیم؟ زمین تمرین رستوران یا کافه نیست که بگوییم برویم اینجا قهوه بخوریم و آنجا غذا.  امسال هم البته به زمین‌های دیگر خواهیم رفت. زمانی که زمین تمرینی ما نیاز به حفظ و نگهداری داشته باشد آن را تغییر خواهیم داد.

 

وی در خصوص شرایط تیم طی سه هفته اخیر و آمادگی بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: از شروع‌مان راضی هستم. هفت امتیاز از سه بازی. اکنون ابتدای فصل است و این را در نظر بگیرید که طی یکسال اخیر بازیکنی نتوانستیم جذب کنیم. بازی‌ها را در شرایط خوبی پشت سر گذاشتیم. می‌دانیم با حریف پرانگیزه‌ای روبرو هستیم. مربی خوب و با تجربه ای دارد. به همه حریفان احترام می‌گذاریم ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم برنده باشیم.

دیدگاه‌ها