کد خبر : 1545596 | 23 مرداد 1397 ساعت 14:54 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

هم استادیوم نزدیک شد و هم نتایج مطلوب؛

پدیده در انتظار گردهمایی هواداران فوتبال خراسان

تیم فوتبال پدیده خراسان با شرایط جدید، برای بازگرداندن تماشاگران پرشور مشهدی به استادیوم دست به کار شده است.

پدیده در انتظار گردهمایی هواداران فوتبال خراسان

به گزارش ورزش سه، در حالی که فاصله زیاد و دوری راه مشهد تا استادیوم ثامن‌الائمه در شاندیز، دو طیف متفاوت بودن هواداران (با توجه به دو تیم بودن نمایندگان استان خراسان در لیگ‌برتر)، نتایج نه چندان مطلوب، ناکامی در بازی‌های خانگی و ... باعث شده بود تا گردهمایی بزرگ هواداران فوتبال خراسان در ورزشگاه تختی مشهد تنها به یک خاطره تبدیل شود؛ این روزها پدیده به عنوان تنها نماینده مشهد در لیگ‌برتر با هوشمندی مدیران شهری و باشگاهی خود قدم‌های بزرگی برای بازگرداندن آن شور و حرارت برای هوادران فوتبال دوست خراسان برداشته و به قولی آغوش خود را برای پذیرایی از آنها در دیدارهای خانگی گشوده است.


پدیده دوم جدولی که با یحیی دوست داشتنی‌تر هم به نظر می‌رسد و پس از تساوی پرسپولیس در اهواز، حلاوت سه امتیاز خوزستانش بیشتر زیر زبان هواداران آمده؛ روز جمعه نیز با یک بازی سراسر هجومی برابر صنعت نفت آبادان نشان داد که حالا بازی‌هایش دیدنی‌تر شده و اگر حمایت هوادارانش را داشته باشد حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. هوادارانی که برای رسیدن به استادیوم حالا با دو کورس تاکسی می‌توانند خود را به ورزشگاه رسانده و از سکوهای مدرنترین ورزشگاه حال حاضر ایران نام تیم خود را فریاد بزنند و با اطمینان به این تیم جوان و سرعتی از بازی تیم شهرشان لذت ببرند.


قطعا برنامه ریزی مدیران باشگاه پدیده و اقدام شهردار مشهد را نیز در ایجاد این فضای بانشاط برای مردم این شهر را نمی‌توان نادیده گرفت که پیش از بازی، تمام شهر را با بنرهای دعوت به تماشای بازی پدیده پر کرده و یک پشتوانه روانی قوی را نیز برای نتیجه گیری این تیم با لمس حضور هواداران خود پدید آورده است.


پدیده حالا در جایگاه دوم جدول نیازمند این است تا با همین قدرت به پیش برود و چه بسا که اگر به لحاظ مالی مشکلاتش را برطرف کند می تواند سرانجام در این فصل آرزوی آسیایی شدن را تبدیل به واقعیت کند.

دیدگاه‌ها