کد خبر : 1547871 | 31 مرداد 1397 ساعت 23:01 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

از تساوی راضی هستیم

والی: فولاد هیچ موقع دنبال وقت کشی نبوده است

کاپیتان فولاد خوزستان می گوید بازیکنان تیمش هرگز قصد وقت کشی در این مسابقه نداشته اند.

والی: فولاد هیچ موقع دنبال وقت کشی نبوده است

به گزارش "ورزش‌سه"، ایوب والی در پایان دیدار استقلال و فولاد خوزستان درباره شرایط این مسابقه بیان کرد: شرایط برای ما سخت بود. بعد از اولین تجربه حضور در ورزشگاه آزادی که 3 گل از پرسپولیس خوردیم، محتاطانه به زمین رفتیم و خداراشکر نتیجه خوبی گرفتیم و مساوی برایمان نتیجه خوبی است.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد دنبال مساوی از استقلال بود، تاکید کرد: ما تمریناتی برای ضد حمله زدن کرده بودیم. نه اینکه دنبال مساوی مقابل استقلال باشیم اما برنامه مان این بود که اول دفاع کنیم و روی ضد حمله به گل برسیم اما نتوانستیم آن شرایط لازم را داشته باشیم.


کاپیتان فولاد درباره وقت کشی بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: اینطور نیست؛ بعضی از دقایق بازی به خاطر فشاری که بود، بازیکنان ما مصدوم شدند، ولی مطمئن باشید هیچ وقت فولاد دنبال وقت کشی نیست.
والی ادامه داد: صددرصد تاکتیک داشتیم. معمولا در فوتبال امروز اول در زمین حریف دفاع می کنند و ضد حمله می زنند. ما هم خوب کار کردیم و ضد حملاتی زدیم و در کل از نتیجه راضی بودیم.


کاپیتان  فولاد همچنین گفت: اصلا چنین چیزی نبود که به بازیکنان بگویم خودت را روی زمین بنداز. چنین قصدی نداشتیم. من 12 سال است در فولاد هستم اما هیچ موقع دنبال وقت کشی نبودیم. ما همیشه دنبال بازی جوانمردانه هستیم چون آکادمی و جوانان خوبی داریم.


وی در پایان افزود: در لیگ ما تیمی که ندود و درگیر نشود و نجنگند بازنده می شود. همه تیم ها چنین شرایطی دارند. تیمی می تواند دروازه اش را حفظ کند که جنگنده باشد.

دیدگاه‌ها