کد خبر : 1548458 | 03 شهریور 1397 ساعت 01:10 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ 3-1 هوفنهایم: شروع مطمئن پسران کوواچ

بایرن مونیخ در اولین دیدار از فصل جدید رقابت های بوندس لیگا، در خانه مقابل هوفنهایم به پیروزی 3-1 رسید.

بایرن مونیخ 3-1 هوفنهایم: شروع مطمئن پسران کوواچ

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم تا دقایقی با تساوی 1-1 کار را دنبال می کردند که گل های روبرت لواندوفسکی و آرین روبن، سه امتیاز این بازی را نصیب باواریایی ها کرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 9 بایرنی ها صاحب اولین موقعیت جدی شان شدند و چیزی نمانده بود که داوید آلابا روی یک ضربه والی، دروازه هوفنهایم را باز کند اما حضور به موقع مدافعان حریف این موقعیت را از او گرفت.

 

برتری بایرنی ها ادامه پیدا کرد و این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر هم به دست آورد تا اینکه سرانجام در دقیقه 23 به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه هوفنهایم بود که ارسال جاشوا کیمیچ در مقابل دروازه به توماس مولر رسید و ضربه سر او، حساب کار را 1-0 کرد.

 

 

1330252

 

بعد از این گل تیم میهمان تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 34 به گل تساوی برسند اما ضربه جولینتون از کنار دروازه نویر به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد نوبت کومان بود که با یک حرکت انفرادی عالی، با دروازه بان حریف تک به تک شود اما واکنش دیدنی باومان، مانع از گلزنی او شد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم با ضرباهنگ پایین آغاز شد و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها شکل نگرفت.

در دقیقه 55 لواندوفسکی دروازه هوفنهایم را روی پاس کیمیچ باز کرد اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت. در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 57 به گل تساوی رسید. روی پاس بیچاکچیچ بود که شالای داخل محوطه جریمه بایرن صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه نویر فرستاد.

 

 

1330251

 

بعد از این بازی متعادل دنبال شد و حتی این هوفنهایم بود که می توانست به گل دوم برسد. ولی در 15 دقیقه پایانی، بایرنی ها فشار حملات شان را بیشتر کردند و در دقیقه 79 صاحب یک ضربه پنالتی شدند.

خطای نوردوت روی ریبری، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت اما ضربه او را باومان برگشت داد؛ توپ برگشتی به روبن رسید و او دروازه را باز کرد ولی داور بعد از ویدئو چک، دستور به تکرار ضربه داد. لواندوفسکی بار دیگر پشت ضربه قرار گرفت و این بار توانست دروازه هوفنهایم را باز کند.

در دقیقه 86 بایرنی ها بار دیگر به گل رسیدند اما داور بعد از ویدئوچک، بار دیگر گل را نپذیرفت. اما در آخرین ثانیه های بازی بایرنی ها بالاخره به گل سوم رسیدند. روی پرتاب اوت کیمیچ و پاس مولر، این روبن بود که با باومان تک به تک شد و با یک ضربه پای چپ غیرقابل مهار، دروازه را باز کرد تا بازی با برتری 3-1 بایرن به پایان برسد.  

دیدگاه‌ها