کد خبر : 1551106 | 12 شهریور 1397 ساعت 13:45 | 140.3K بازدید | 0 دیدگاه

علی قربانی به اسپارتاک اسلواکی پیوست 

شماره 9 سابق استقلال در لیگ اروپا

شماره 9 استقلال در پایان فصل مسیر شماره 9 قبلی را پیش گرفت و راهی فوتبال اروپا شد تا در لیگ اسلواکی به میدان برود.

شماره 9 سابق استقلال در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، پایان تابستان سخت و پر التهاب برای علی قربانی با یک چالش بزرگ و انتقال مهم به اسپارتاک اسلواکی همراه بود. مهاجم سابق نساجی که با درخشش در نفت تهران با علیرضا منصوریان به استقلال پیوست، در پایان سال دوم قرارداد خود با چالش عجیبی رو به رو شد.


در شرایطی که باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد با این بازیکن نداشت، وینفرد شفر در چند مرحله خواهان تمدید قرارداد با قربانی شد اما مدیریت سابق استقلال تن به این تمدید قرارداد نداد. امیر حسین فتحی سرپرست جدید استقلال نیز بعد از حضور در این باشگاه با قربانی مذاکراتی داشت اما این مذاکرات به سر انجام نرسید تا قربانی در شرایط بلاتکلیفی قرار داشته باشد.

 

 

قربانی در این روزها اما تمرینات اختصاصی خود را دنبال می کرد و هر روز از او شایعات جدیدی منتشر می شد؛ از مذاکره با تراکتورسازی تا ناراحتی نکونام برای عدم توافق قربانی با تیم زادگاه خود شایعاتی بود که پیرامون این مهاجم بلند قامت مطرح می شد.


در نهایت اما سرنوشت قربانی در جایی جز فوتبال ایران بود؛ مهاجم استقلال که دو فصل را با منصوریان آغاز کرده بود، نتوانست سومین فصل خود را با شفر آغاز کند و در نهایت مانند چهره های دیگری در فوتبال ایران از جمله فرشاد احمدزاده ترجیح داد تا راهی لیگ کشورهای اروپای شرقی شود تا چالش جذابی را پیش رو داشته باشد.


 

 

 

 

انتخاب جدید قربانی اما جذابیت های زیادی برای او دارد؛ در کنار فضای متفاوت فوتبال اسلواکی که با توجه به خصوصیات فوتبال اروپای شرقی به فوتبال فیزیکی و توانایی قربانی نزدیک است، لژیونر فوتبال ایران 6 دیدار جذاب در لیگ اروپا پیش رو دارد و باید این تورنمنت متفاوت را نیز تجربه کند تا حالا چشم مخاطبان فوتبال بعد از لیگ های جزیره، لهستان، کرواسی به لیگ اسلواکی نیز در فصل جدید معطوف شود.

دیدگاه‌ها