کد خبر : 1552889 | 20 شهریور 1397 ساعت 11:00 | 55.9K بازدید | 0 دیدگاه

آیا انتقال پاوارد به بارسا ممکن است؟

انتقاد تند تاگس زایتونگ از روزنامه‌ی طرفدار بارسا

روزنامه‌ی کاتالان موندو دپورتیوو مدعی شده که بارسلونا قصد دارد بنجامین پاوارد ستاره‌ی تیم ملی فرانسه که بایرن مونیخ او را نشان کرده را از چنگ باشگاه بزرگ آلمانی در بیاورد.

انتقاد تند تاگس زایتونگ از روزنامه‌ی طرفدار بارسا

به گزارش "ورزش سه"، با انتشار این خبر توسط روزنامه‌ی کاتالان، روزنامه‌ی آلمانی تاگس زایتونگ در مطلبی به این موضوع پرداخته که آیا چنین انتقالی ممکن است؟ بر اساس مطلب تاگس زایتونگ، اولین نکته در مورد این ماجرا این است که خود پاوارد از اظهارنظر درباره‌ی این انتقال احتمالی به بارسا خودداری کرده و اعلام کرده که در حال حاضر با تعهد کامل در اختیار باشگاه اشتوتگارت است. اما این به خودی خود نکته‌ی مهمی نیست چون هر فوتبالیستی در این شرایط، جملات مشابهی به زبان خواهد آورد. میشائیل رشکه، مدیر ورزشی اشتوتگارت که تا یک سال پیش مدیر تکنیکی بایرن بود بارها گفته که پاوارد، باشگاه اشتوتگارت را امسال ترک نخواهد کرد. اما رشکه درها را برای انتقال احتمالی پاوارد در تابستان سال 2019 بازگذاشته است.


از سوی دیگر چندین رسانه‌ی معتبر آلمانی گزارش کرده‌اند که برای انتقال پاوارد به مونیخ در فصل آینده قراردادی بین طرفین وجود دارد. بر اساس این قرارداد، بایرن برای جذب ستاره‌ی فرانسوی به باشگاه اشتوتگارت 35 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. از جمله کسانی که اولین بار این خبر را مخابره کردند می‌توان به کریستین فالک از روزنامه‌ی تاگس زایتونگ اشاره کرد که منابع موثقی در هر دو باشگاه بایرن و اشتوتگارت دارد. اما حالا در اسپانیا گفته شده فرصت جذب پاوارد به باشگاه بارسلونا پیشنهاد شده و این باشگاه کاتالان ممکن است برای جذب او اقدام کند چون به یک دفاع راست نیاز دارد.

 

1335366


اما نکته‌ی اول این است که موندو دپورتیوو یک روزنامه‌ی طرفدار بارسا است و با مسئولین این باشگاه روابطی آشکار دارد. بخش شایعات نقل و انتقالات این روزنامه همیشه تلاش می‌کند بارسا را خوب نشان دهد و برای رسیدن به این هدف اصول روزنامه‌نگاری را زیر پا می‌گذارد. همین روزنامه چندی پیش از انتقال گورتزکا و تیاگو به بارسا خبر داده بود، شایعاتی که به هیچ وجه کوچکترین واقعیتی نداشتند.

 

1335368


دوم اینکه پاوارد دفاع راست نیست. وقتی او می‌تواند در آلمان، در باشگاه بزرگی مثل بایرن مونیخ در پست تخصصی خود دفاع وسط بازی کند، انتقالش به اسپانیا برای بازی در دفاع راست دور از ذهن خواهد بود. از طرفی بایرن مونیخ به راحتی او را از دست نخواهد داد همینطور که با وجود شایعات فراوان و تلاش بارسا و لیورپول، توانست لئون گورتزکا را به مونیخ منتقل کند به نظر می‌رسد بایرن بتواند مهره‌ی مورد نظرش پاوارد را هم سرخ‌پوش کند.

 

 

1335365

 

دیدگاه‌ها