کد خبر : 1554254 | 25 شهریور 1397 ساعت 17:09 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

ثبات ترکیب می تواند به کمک تیم بیاید؛

خلیلی: امیدوارم پرسپولیس سپاهان تکرار شود

محسن خلیلی می گوید با نمایشی که پرسپولیس در دیدار رفت ارائه داد، می تواند در ورزشگاه آزادی با کمک هواداران برنده بازی شود.

 خلیلی: امیدوارم پرسپولیس سپاهان تکرار شود

محسن خلیلی بازیکن سابق پرسپولیس در مورد حضور در تمرین این تیم پیش از دیدار حساس برابر الدحیل به خبرنگار "ورزش سه" گفت: امروز برحسب وظیفه و نه به عنوان پیشکسوت بلکه به عنوان یک هوادار در کنار بچه ها و دوستان قدیمی خودم قرار گرفتم. حضور بازیکنان قدیمی همان زمانی که ما بازی می کردیم دلگرمی خوبی برای بازیکنان بود. حضور پیشکسوتان بر سر تمرینات به ما انگیزه می داد خیلی خوشحال می شدیم و انگیزه مان برای بازی بیشتر می شد. همانطور که حضور هواداران در ورزشگاه شور و هیجان بیشتری به بازی بازیکنان می دهد، حضور پیشکسوتان در تمرینات و کنار تیم یک دلگرمی خوب به حساب می آید و من معتقدم که بزرگان پرسپولیس باید بیشتر در کنار تیم حضور داشته باشند؛ خصوصا پیش از برگزاری چنین بازی های مهمی. 


محسن خلیلی در مورد دیدار رفت که با شکست یک بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل الدحیل همراه شد، بیان کرد: بازی رفت همانطور که همه می دانند سخت بود و ما در زمین حریف بازی داشتیم. با این حال نتیجه قابل قبولی در خانه حریف به دست آوردیم؛ با حریفی که قدرتمند است و اکثر بازی هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود بازی کردیم و از نظر من نتیجه قابل قبولی در قطر کسب کردیم. نتیجه پرسپولیس باتوجه به مشکلاتی که امسال داشته و از دست دادن بازیکنان و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نتیجه خوبی است و کار بزرگی بود که بچه ها توانستند آن نتیجه را کسب کنند. همه دیدند که الدحیل تیمی نیست که شکننده نباشد و نشود به این تیم گل زد و از آن عبور کرد؛ مطمئنا حضور یار دوازدهم پرسپولیس در این دیدار خیلی به موفقیت تیم کمک خواهد کرد. اگر ان شاالله پرسپولیس در نیمه اول به گل برسد فشار هوادار می تواند این بازی را به نفع ما کند.


وی ادامه داد: گل نخوردن فاکتور مهمی است که فردا باید بچه ها با تمرکز بالا به آن توجه کنند و مهم ترین عاملی که می تواند پرسپولیس را جدای از حضور هواداران کمک کند آن ثبات ترکیبی و خطوط دفاعی، دروازه، هافبک و ... که کنار هم بازی می کنند؛ امیدوارم با تمرکز خوب یک بازی تاکتیکی را مثل بازی های گذشته شاهد باشیم. امیدوارم بدشانسی های فوتبال گریبانگیر پرسپولیس نشود و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالات دور بعدی را پرمهره تر با نیمکت قوی تر ظاهر شویم.


آقای گل سابق لیگ برتر درباره شرایط بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: من با اکثر بازیکنان در تماس هستم البته نه فقط با بازیکنان پرسپولیس بلکه با اکثر بازیکنان لیگ؛ خیلی برایم مهم است که از شرایط روحی بازیکنان باخبر باشم. شرایط روحی بازیکنان پرسپولیس را بالا دیدم مخصوصا در تمرین امروز این را در ساق های بازیکنان و دوندگی شان به وضوح شاهد بودم. درباره امید هم باید بگویم که فوتبال 90 دقیقه است و تا آخرین لحظه این توپ گرد می تواند معجزه کند و نتیجه را تغییر بدهد و تمام بازیکنان آن بازی را که ما در دقیقه 96 به نفع خودمان کردیم را یادشان است و امیدوارم باز حماسه سازی دیگری را در این استادیوم از پرسپولیس شاهد باشیم.


وی در مورد مشکل گلزنی سرخپوشان اظهار داشت: شما در مورد شایستگی بچه ها صحبت کردید و اینطور نیست که ما بگویم گلزن نداریم بچه ها خودشان را ثابت کردند. ما آقای گل لیگ را در تیم داریم و بازیکنانی داریم که گل های زیادی در لیگ به ثمر رسانده اند. در بازی رفت اگر توپ امید عایشاه گل شده بود، شرایط خیلی فرق می کرد؛ مطمئنا بچه ها تلاش خودشان را می کنند و ضربه آخر خیلی مهم است که با تمرکز بالا و دقت بیشتری زده شود. امیدوارم که به این مهم دست پیدا کنیم. من اصلا قبول ندارم که ما گلزن نداریم و پرسپولیس توپ های زیادی را خراب می کند. هر تیمی در دنیا نگاه کنید توپ های بالای 80، 90 درصد را خراب کرده و مسلما بازیکنی نیست که عمدا بخواهد توپی را خراب کند؛ امیدوارم بچه ها فردا کم اشتباه ترین بازی خود را انجام دهند.

دیدگاه‌ها